تساوی ارزشمند مس کرمانِ ده نفره مقابل رایکا در بابل

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۷۶۲۶
تساوی ارزشمند مس کرمانِ ده نفره مقابل رایکا در بابل
تیم فوتبال مس کرمان در آخرین دیدار خود در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف رایکا بابل رفت که در پایان به تساوی بدون گل دست یافت و توانست یک امتیاز ارزشمند را به جمع امتیازات خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان فرزاد حسینخانی که در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر بابلی به مصاف رایکا رفتند ابتدا با ترکیب آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، علی خلیلی، جلال عبدی، میلاد خدایی، عارف زینلی، مسعود اسدی، احمد نصیری، میلاد پورصف شکن و امید پورقنبری پا به میدان گذاشتند.

مسی‌ها که در نیمه اول فوتبال مالکانه‌ای به همراه موقعیت‌هایی بسیار عالی ارائه دادند نتوانستند دروازه رایکا را باز کنند تا در پایان نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان فرزاد حسینخانی بازی هجومی‌تری را در دستور کار خود قرار داده بودند تا این که در دقیقه ۵۳ میلاد خدایی با خطایی که بر روی بازیکن رایکا انجام داد با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای نارنجی‌پوشان کرمانی سخت‌تر شود.

در ادامه بازی مسی‌ها به خوبی توانستند خود را در زمین مسابقه پیدا کنند و چندین موقعیت را بر روی دروازه رایکا ایجاد کنند و حتی در دقیقه ۸۵ یک موقعیت تک به تک را نتوانستند تبدیل به گل کنند تا این دیدار با تساوی بدون گل و با یک امتیاز ارزشمند برای مسی‌ها به پایان برسد.

حالا مس کرمان با کسب این یک امتیاز ارزشمند به فکر مصاف با دیگر رقیبان خود در هفته‌های پایانی لیگ خواهد بود.

برپایه این گزارش؛ مسی‌ها در دیدار امروز فرزاد حسینخانی سرمربی ارزشمند خود را به علت محرومیت سه اخطاره بودن بر روی نیمکت نداشتند و همچنین امین کاظمیان را هم به علت  سه اخطاره بودن محروم بود.

نماینده موفق استان کرمان در دیدار هفته بعد خود دوشنبه ۲۶ اردیبهشت به میزبان ویستا توربین تهران خواهد بود که امید است با حضور پر شور هواداران کرمانی این تیم یک گام دیگر به هدف خود نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز