آمار عالی فرزاد حسینخانی در مقابل ویستا توربین

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۸۴۷۷
آمار عالی فرزاد حسینخانی در مقابل ویستا توربین
فرزاد حسینخانی سرمربی فعلی و بادانش مس کرمان در مقابل ویستا توربین همواره موفق بوده است. او ۲ پیروزی و یک تساوی خارج از خانه از تقابل با این تیم تازه لیگِ یکی شده تهرانی در کارنامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال مس کرمان در دیدار این هفته خود به مصاف ویستا توربین تهران می‌رود. این تیم تازه تأسیس که فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور داشت با هزینه‌های بسیار توانست به لیگ دسته اول صعود کند.

از نکات قابل توجه این دیدار از هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌توان به تقابل‌های این تیم و فرزاد حسینخانی اشاره کرد.

حسینخانی سرمربی موفق این فصل مس کرمان که فصل قبل هدایت مس نوین را بر عهده داشت و نتایج درخشانی با این تیم کسب کرد، در رقابت‌های لیگ دسته دوم فصل قبل دوبار به مصاف ویستا توربین رفت که در کرمان این تیم را به نتیجه ۲بر۱ با گل‌های میلاد پورصف‌شکن و احمد حیاتمنش مغلوب کرد.

در دیدار برگشت نیز در تهران که هدایت ویستا توربین برعهده اکبر میثاقیان بود تا ثانیه‌های پایانی شاگردان فرزاد حسینخانی با تک گل محمدامین کاظمیان از این تیم جلو بودند اما در همان لحظات آخر پیروزی را با تساوی عوض کردند.

اما داستان حسینخانی و ویستا توربین ادامه‌دار بود تا اینکه این بار در لیگ دسته اول بهم رسیدند. فرزاد حسینخانی و شاگردانش توانستند در دیدار رفت هم این تیم را با نتیجه ۱بر۰ با تک گل میلاد صارمی مغلوب کنند تا موفقیت‌های این مربی موفق در مقابل ویستا توربین ادامه‌دار باشد.

فرزاد حسینخانی در دیدار این هفته خود باید با ویستا توربینی روبه‌رو شود که خاطرات شیرینی از بازی با این تیم دارد. در کرمان همه امیدوار هستند که شیرینی مسابقات حسینخانی و ویستا توربین در این دیدار شیرین‌تر از گذشته باشد.

افزودنی است تیم فوتبال مس کرمان در دیدار این هفته خود روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه شهید باهنر میزبان ویستا توربین تهران خواهد بود که تماشای این دیدار برای عموم رایگان است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز