پیروزی برای نزدیک تر شدن به تحقق آرزوی ۸ ساله

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۹۳۶۶
پیروزی برای نزدیک تر شدن به تحقق آرزوی ۸ ساله
تیم فوتبال مس کرمان در هفته سی‌ام رقابت‌ها در کرمان به مصاف ویستا توربین تهران خواهد رفت تا با کسب پیروزی در این بازی، خود را به صعود به لیگ برتر فوتبال پس از یک دوره ۸ ساله نزدیک‌تر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تقابل مس کرمان و ویستا توربین در حالی برگزار می‌شود که پس از تساوی ارزشمند نارنجی‌پوشان برابر رایکا در بابل طی روز های گذشته تمرینات خود را به منظم‌ترین شکل ممکن تحت نظر فرزاد حسینخانی و همکاران او پشت سر گذاشتند تا از هر لحاظ آماده این دیدار شوند.

ویستا توربین تهران یکی از تیم.هایی می‌باشد که همچنان خطر سقوط به لیگ دسته دوم را به عنوان تیم سوم رقابت‌ها احساس می‌کند. این تیم در رده سیزدهم جدول حضور دارد.

از بازیکنان تاثیرگذار و با تجربه این تیم تهرانی می‌توان به مرتضی نگهداری، حجت اسلامی، حسین ابرقویی، عرفان گلشنی محسن ورزکار و رضا شربتی اشاره کرد.

از نکات قابل توجه این دیدار باید شکست۱بر۰ ویستا توربین که با تک‌ گل ارزشمند میلاد صارمی در دیدار رفت اتفاق افتاد را یادآوری کرد که مسی‌ها با این پیروزی ارزشمند رسماً در جمع مدعیان رقابت‌ها قرار گرفتند.

فرزاد حسینخانی سرمربی بادانش مس کرمان که برای چهارمین بار به مصاف ویستا توربین می‌رود در سه دیدار گذشته خود در لیگ دسته دوم و دسته اول مقابل این تیم دو بار موفق به شکست این تیم شده و یک بار هم یک تساوی ارزشمند در خانه ویستا توربین کسب کرد. مطمئنا حسینخانی و شاگردان پرتلاشش برای دیدار مقابل ویستا توربین به دنبال کسب موفقیت در مقابل این تیم تهرانی خواهد بود.

 میثم حیدری قضاوت این مسابقه مهم را بر عهده دارد که امید است شاهد داوری عادلانه از سوی این قاضی با تجربه فوتبال باشیم.

نماینده استان کرمان از ساعت۱۹:۳۰ در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف ویستا توربین میرود که مطمئنا پیروزی کرمانی‌ها در این دیدار راه مسیر صعود را هموار تر از گذشته خواهد کرد.

برپایه این گزارش؛ متاسفانه به دلیل مصوبه شب گذشته سازمان لیگ، مس کرمان تا این لحظه از حضور تماشاگرانش محروم شده است که امیدواریم با پیگیری مقامات مسئول یار دوازدهم مس کرمان در ورزشگاه حضور یابد و تیم محبوبش را تشویق کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز