صعود اولین تیم روستایی تاریخ به لیگ دسته اول/شاهین اینبار از بندر عامری پرواز کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۳۰۱۹۲
صعود اولین تیم روستایی تاریخ به لیگ دسته اول/شاهین اینبار از بندر عامری پرواز کرد
تیم فوتبال شاهین بندری عامری که در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد با شکست ۴بر۱ دیگر تیم موفق گروه خود توانست چهار هفته زودتر به رقابت‌های لیگ دسته اول صعود کند تا اولین تیم تیم روستایی باشد که در لیگ دسته اول حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بندر عامری که یک روستا در استان بوشهر شهرستان تنگستان و بخش دلوار است، نماینده‌اش با اقتدار هرچه تمام‌تر به لیگ دسته اول صعود کرد.

باید زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی مجتبی ناصری مالک جوان و با اخلاق این تیم را عامل اصلی صعود مقتدرانه شاهین بندر عامری دانست.

مالک عاشقی که به دور از حاشیه‌ها و بی مهری‌های فوتبال با ارتباط به موقع و نزدیکش با اعضای این تیم و حمایت‌های مالی بدون چشم داشت خود نقش بسیاری در این صعود مقتدرانه داشت تا الگویی برای دیگر مالکان و مدیران فوتبالی باشد و نشان دهد می‌شود به دور از حاشیه‌ها و هیاهو موفق شد.

به امید روزی که شاهد حضور مجتبی ناصری‌های بیشتری در فوتبال کشورمان باشیم که اینگونه توانست نام بندر زیبای عامری را در فوتبال کشورمان بلند کند.

گفتنی است که هدایت این تیم بر عهده مهدی کریمیان بازیکن اسبق استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز است.

از بازیکنان این تیم موفق میتوان به مقداد اکبرخواه، احمد حیاتمنش، صادق گشنی، جواد رمضانی و صادق رضایی اشاره کرد که سابقه حضور در فوتبال کرمان را هم در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز