تزریق اعتبارات دولتی از محل معادن برای توسعه زیرساخت‌ها و بخش های خدماتی در استان کرمان

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۰۲۲۱
تزریق اعتبارات دولتی از محل معادن برای توسعه زیرساخت‌ها و بخش های خدماتی در استان کرمان
استاندار کرمان از تزریق اعتبارات دولتی از محل معادن برای توسعه زیرساخت‌ها و بخش های خدماتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست جمع بندی سفر به رودبار جنوب و پس از استماع گزارش، درخواست و دغدغه‌ مسؤلان و نماینده جامعه کشاورزی این شهرستان عنوان کرد: رودبارجنوب از مناطق محروم استان است که این محرومیت در دوره های تاریخی اتفاق افتاده است.

وی بیان داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی ارزنده است اما متاسفانه عمق عقب ماندگی به اندازه‌ای است که به سادگی جبران نمی‌شود.

فداکار با بیان اینکه به همه مناطق استان سفر خواهیم داشت و به اهمیت آن اعتقاد دارم، ادامه داد: همه استان شایسته توجه و نگاه هستند، اما جنوب استان ویژه خواهد بود.

استاندار کرمان از تزریق اعتبارات دولتی از محل معادن برای زیرساخت ها و بخش های خدماتی در استان خبر داد و گفت: این اعتبار به زودی برای کمک به توسعه استان از جمله برای جنوب استان واریز خواهد شد‌.

مقام عالی دولت در استان کرمان از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جنوب استان نام برد و بیان کرد: مشکلات در جنوب استان وجود دارد اما مردم فقیر نیستند؛ در حقیقت تدبیر و برنامه ریزی لازم نشده و کارها به سامان نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه من حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و درخواست آنها و خدمت‌گذاری است اظهارداشت: تعهدات دولت برای جبران آسیب های وارده به دلیل وقوع سیلاب به لوازم خانگی و دام‌های مردم منطقه جنوب استان حتما باید انجام شود و در این راستا پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار کرمان از اعتبار تخصیص یافته برای زیرساخت های برق و راه در جنوب استان و رودبار جنوب خبر داد و گفت: شرکت ملی مس پذیرفته که معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب باشد و علاوه بر سرمایه گذاری های مرتبط و نیاز منطقه، کمک به دانش آموزان را در حوزه تحصیلی انجام دهد.

وی به موضوع آب نیز اشاره کرد و گفت: برای بهینه کردن مصرف آب باید فرهنگ آبیاری قطره ای را در منطقه ترویج دهیم.
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز