حسین چهاردانگی و چهارمین حضور در فینال استان کرمان

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۰۶۶۹
حسین چهاردانگی و چهارمین حضور در فینال استان کرمان
حسین چهاردانگی مربی جوان و به‌روزِ سرخابی بم که یک پای فینال مسابقات جوانان استان کرمان است، چهارمین حضورش را به عنوان سرمربی در فینال مسابقاتِ مختلف فوتبال استان کرمان تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین چهاردانگی که سابقه هدایت شهرداری بم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در کارنامه دارد، توانسته تیم فوتبال سرخابی بم را به فینال مسابقات جوانان فوتبال استان کرمان برساند.

چهاردانگی که سال ۹۷ در جشن برترین‌های فوتبال استان، عنوان بهترین مربی لیگ برتر فوتبال استان را هم از نظر کارشناسان کسب کرد، چهارمین حضورش در فینال مسابقات استان را تجربه می‌کند.

او در سال ۹۷ توانست شهرداری ریگان را در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان به فینال برساند. همچنین در سال ۹۶ تیم فوتبال بام آسایش را در رده سنی بزرگسالان به فینال مسابقات استان رساند.

این مربی جوان که تسلطِ عجیبی بر مسائل فنی دارد و سال‌ها در رده‌های سنی مختلف برای تیم ملی استعدادیابی می‌کرده است، شهرداری کرمان را هم در سال ۹۷ به فینال جوانان ۱۷ سال استان رساند. این مربی با استقلال کرمان نیز در سال ۹۵ توانسته جایگاه سوم مسابقات فوتبال بزرگسالان استان کرمان را از آن خود کند.

حالا چهاردانگی جوان توانسته سرخابی بم را به فینال جوانان استان برساند. تیم سرخابی که باید روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با گل‌گهر نوین سیرجان روبه‌رو شود، دفاع مستحکمی دارد و در حمله نیز سرعتی و غیر قابل پیش‌بینی است. چهاردانگی به بازی تهاجمی علاقه‌مند است و تیم‌های تحت هدایتش فوتبال مالکانه و زیبایی بازی می‌کنند.

او در تیم‌هایش همواره به فورواردهایش آزادی عمل زیادی می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز