درخشش بی‌پایان مسی‌ها با فرزاد حسینخانی

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۲۲۸۸
درخشش بی‌پایان مسی‌ها با فرزاد حسینخانی
شاگردان فرزاد حسینخانی در تیم فوتبال مس کرمان در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف استقلال خوزستان رفتند که در پایان با گل‌های عارف زینلی و سامان تورانیان، حریف خود را شکست دادند تا هم در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیرند و هم به نتایج درخشان خود در این فصل ادامه داده باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مس کرمان با گل‌های ستاره‌های بومی و آینده‌دارش استقلال خوزستان را در شرایطی شکست داد که خوزستانی‌ها در ورزشگاه خرم‌آباد میزبان کرمانی‌ها بودند.

نکته‌ای که برای جامعه فوتبال کرمان بسیار شیرین است گلزنی دو بازیکن کرمانی و محصول آکادمی باشگاه مس کرمان بود که با دو گل ارزشمند، خوشحالی زیادی را در زادگاه خود به وجود آوردند.

فرزاد حسینخانی سرمربی موفق و با دانش مس کرمان که در این فصل بازیکنان کرمانی زیادی را در این حلقه موفقیت و اتحاد جای داده به جرات می‌توان گفت تنها مربی و شخصی بوده که تا این حد به بازیکنان بومی بهاء‌ داده که خوشبختانه مزد اعتماد خود را هم به سرمایه‌های کرمان عزیز گرفته است.

این نسل طلایی حالا باید بیشتر از هرچیزی قدر خود را بداند که اینگونه تشنه پیروزی و موفقیت است و حامیان بزرگی چون فرزاد حسینخانی و محمد کهندل دارد.

مس کرمان حالا بیش از هر زمان دیگری به صعود نزدیک‌تر شده است وحتی قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور را در دسترس مشاهده می‌کند.

تیم امسال مس کرمان، خاطرات تیم سال۷۷ مرحوم منصور نظریه را برای کرمانی‌ها زنده کرده است که جوانان زیادی را در آن سال به فوتبال کشور معرفی کرد. حالا پس از گذشت سال‌ها، این اتفاق بسیار خوب با اسطوره مس کرمان فرزاد حسینخانی در حال رخ دادن است.

همین نکته ستایش فراوان دارد که فوتبال کرمان با فرزاد حسینخانی نسل جدیدی از چهره‌های خود را رو کرده و به فوتبال کشور معرفی نموده است.

آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، علی تهامی، امیرحسین عسگری، امیر طاهر، سامان تورانیان عارف زینلی، امین کاظمیان، علیرضا قادری، امیرحسین بنی‌اسد، عرفان رشیدی و امیرحسین زنگی‌آبادی بومی‌های خوش‌اتیه‌ای هستند که در کنار دیگر بازیکنان ارزشمند مس کرمان در آستانه رقم زدن اتفاقی بزرگ در فوتبال هستند.

انتهای پیام

نظر شما