محمودی‌نیا، مربی مس کرمان: تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با آستارا خواهد بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۲۶۳۴
محمودی‌نیا، مربی مس کرمان: تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با آستارا خواهد بود
مربی مس کرمان می‌گوید: انشاالله بتوانیم سه بازی بعدی هم موفق شویم. از همین امروز تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با آستارا خواهد بود. اگر یک یا دو امتیاز دیگر بگیریم صعودمان قطعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از ورزش سه؛ محمود محمودی‌نیا پس از پیروزی برابر خیبر خرم‌آباد گفت: ما در هفته سی و یکم با استقلال خوزستان بازی داشتیم، آن ها امکانات سخت افزاری لازم برای برگزاری مسابقه زیر نور با توجه به اینکه بازی‌ها در شهر اهواز به شکل همزمان باید برگزار می‌شد نداشتند. چند هفته است که بازی‌های خانگی خود را در خرم‌آباد برگزار می کنند.

او می‌گوید: این حق طبیعی تیم استقلال خوزستان بود شهر میزبانش را انتخاب کند. مس باشگاه ریشه‌داری است که سالیان سال مسیر درست را انتخاب کرده، شاید بعضی فکر کردند می توانند جو‌ بازی را از زمین خارج کنند و به زوایای پنهان و غیر اخلاقی ببرند. ما هیچ وقت این کارها را تایید نمی‌کنیم و امتیاز نمی‌دانیم.

محمود محمودی‌نیا در همین باره ادامه داد: روز گذشته وقتی ما وارد ورزشگاه تختی خرم آباد شدیم من در صحنه‌ها حضور داشتم و کمک کردیم که خدایی نکرده فوتبال خدشه‌دار نشود. او می‌افزاید: یک عده که مشخص بود از قبل برنامه ریزی شده البته هیچکدام ربطی به باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خوزستان نداشتند و مربوط به شهر خرم‌آباد بود و شاید لیدرهای باشگاه خیبر بودند که صحنه‌های عجیبی برای مس کرمان خلق کردند. به چمن آمدند و حتی بی‌احترامی به کادر و بچه‌های ما به حالت کتک زدن هم رسید، خیلی عجیب بود که مقابل چشم نماینده فدراسیون این اتفاق افتاد.

محمودی‌نیا می‌گوید: آن‌ها داخل زمین ریختند تا قبل از اینکه ما به رختکن ورزشگاه تختی برویم این زد و خورد را برای ما به وجود آوردند. همه چیز برنامه ریزی شده بود و قصد داشتند از لحاظ روانی تیم ما را به هم بریزند. من نمی دانم دنبال چه بودند؟  صحنه های بدی بود که اتفاق افتاد. انشاالله آن‌هایی که می‌خواهند در فوتبال حرفه‌ای ادامه حضور بدهند و باشگاه‌داری کنند، مخصوصاً در شهر خرم آباد و مسئولین استان لرستان راه درستی را انتخاب و قطعا به آن‌ها کمک کنند.

مربی مس کرمان در مورد مسائل فنی بازی مس در مورد مسائل فنی بازی برابر استقلال خوزستان عنوان کرد: می‌توانم بگویم استقلال خوزستان یکی از پر مهره‌ترین تیم‌ها است، بازیکنان خوبی دارد. خوشبختانه ما با توجه به برنامه‌ریزی که کرده بودیم و شناختی که از تیم حریف داشتیم زود به هدف‌مان رسیدیم، اگر اشتباه نکنم در دقیقه ۵ گل زدیم و این گل زودهنگام به ما کمک کرد بازی را مدیریت کنیم و می‌دانستیم  اگر گل‌مان در نیمه اول را حفظ کنیم نیمه دوم بهتری خواهیم داشت.

محمودی‌نیا در ادامه گفت: مهره‌هایی روی نیمکت داشتیم که با خصوصیاتی که داشتند در نیمه دوم می‌توانستند به ما کمک کنند‌. با شروع نیمه دوم طبیعی بود که ۱۵ دقیقه اول تحت  فشار باشیم ولی باز هم بچه‌ها هوشمندانه بازی را مدیریت کردند و توانستیم در نیمه دوم به گل دوم برسیم و در دقایق پایانی هم گل خوردیم و چون هشت، نه هفته بود که گل نخورده بودیم برای‌مان سخت بود.

او می‌گوید: از بچه‌ها راضی هستیم که سخت کوشانه این هفته را پشت سر گذاشتند، تمرکز کردند و توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم و اختلاف‌مان را با ملوان بیشتر کنیم.

او در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: لیگ یک به هفته‌های پایانی‌اش می‌رسد، هفته‌های آتی حساس است و ما باید مراقبت و تمرکز کنیم که انشاالله بتوانیم ادامه لیگ را به خوبی پشت سر بگذاریم.

دستیار حسینخانی در مورد قطعی شدن صعودشان اینگونه نظر داد: با برد دیروز شانس خیلی زیادی داریم ولی روی کاغذ آرمان گهر شانس دارد جزو تیم‌های صعود کننده باشد و این یک خطر برای ملوان و مس کرمان است.

محمودی‌نیا می‌گوید: انشاالله بتوانیم سه بازی بعدی هم موفق شویم. از همین امروز تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با آستارا خواهد بود. اگر یک یا دو امتیاز دیگر بگیریم صعودمان قطعی می‌شود.

به گفته مربی مس کرمان؛ بسیاری به ما تبریک گفتند و صعود ما را قطعی می‌دانند ولی از نظر ما اینگونه نیست و باید برای سه هفته آینده تمرکز داشته باشیم و حداقل دو امتیاز بگیریم.

محمودی‌نیا یاد آور شد: فوتبال پاکی های زیادی دارد و نیمه پر لیوانش ارزشمند است. جوان‌های یک استان از اتفاقاتی که برای مس کرمان افتاده شاد هستند و این وضعیت روحی خوبی برای مردم به وجود آورده مردم احتیاج به نشاط دارند. او می‌افزاید: ورزش به خصوص فوتبال می‌تواند این نشاط را در کنار کار حرفه‌ای و اخلاقی و سلامت روانی به وجود بیاورد. مردم نجیب کرمان و باشگاه مس که در جای‌جای کرمان طرفدار دارد باید برای نشاط جامعه رفتار درستی را از خود نشان دهد.

مربی مس کرمان گفت: اتفاقی که در استان خوب لرستان افتاد خوشایند فوتبال نبود که البته تعداد بسیار محدودی بودند.

امثال ما باید مراقبت کنیم آن افراد راه را اشتباه نروند و کار غیراخلاقی نکنند.

محمودی‌نیا در پایان گفت: ما اعتقاد داریم فوتبال خانواده ما است و پاکی‌های فوتبال زیاد است و باید به آن پاکی‌ها فکر کنیم و اتفاقات بیرون از فوتبال جامعه را به مخاطره نیندازد تا ما بتوانیم  تکلیفی که برای سالم‌سازی جامعه به عهده داریم، پیش ببریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز