نارنجی‌پوشان با تمام قوا در پی قطعی کردن صعود

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۳۲۰۸
نارنجی‌پوشان با تمام قوا در پی قطعی کردن صعود
نارنجی‌پوشان کرمانی باید در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با شهرداری آستارا روبه‌رو شوند تا صعود خود به لیگ برتر را قطعی نمایند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال مس کرمان در دیدار این هفته خود به مصاف شهرداری آستارا می‌رود.

مسی ها که پس از پیروزی خارج از خانه و بسیار ارزشمند در مقابل استقلال خوزستان راه خود را برای صعود هموار کردند و حالا با انگیزه بالا و تمرینات منظمی که در روز های گذشته داشته‌اند به فکر قطعی کردن صعود و پایان برنامه دو ساله در سال اول هستند.

کرمانی‌ها حالا با توجه به نزدیکی بسیار زیاد به صعود به فکر برپایی جشن نیز هستند. شاگردان فرزاد حسینخانی در دیدار این هفته در حالی به مصاف شهرداری آستارا می‌روند که حتی امید بسیار زیادی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول دارند.

این تیمِ با انسجام که با اسطوره تمام نشدنی‌اش به خوبی گوی سبقت را از ملوانان ربوده حالا در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند خیلی خیلی خیلی جدی‌تر به قهرمانی رقابت‌ها فکر کند تا شادی مردم کرمان و هواداران عاشق خود را چند برابر، افزایش دهد.

 دیدار مس کرمان مقابل شهرداری آستارا می‌تواند به عنوان یک روز به یاد ماندنی در حافظه تاریخی فوتبال‌دوستان کرمانی با پیروزی مسی‌ها ثبت شود. مردم استان هشتم برای پایان آرزوی هشت ساله خود با شماره هشت محبوب‌شان لحظه‌شماری می‌کنند و امیدوار به درخشش نماینده موفق خود همچون بازی‌های گذشته هستند.

اما در مقابل مس کرمان شهرداری آستارایی حضور دارد که یکی از تیم‌های قابل احترام رقابت‌ها است اما در دیدار های گذشته خود نتایج سینوسی و پرنوسانی را کسب کرده است و همچنان با۴۰ امتیاز در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد.

دیدار رفت دو تیم در کرمان با نتیجه ۱بر۰ به سود لاله‌های نارنجی کرمان به پایان رسیده است.

از بازیکنان سرشناس شهرداری آستارا می‌توان به نیما علیپور، علی پورمحمد، مهدی قریشی، فرشید پاداش و امید صیدالی اشاره کرد.

در جمع آستارایی‌ها بازیکنانی همچون مهدی اسلامی، بهتاش میثاقیان، محمدحسین خسروی سابقه حضور در مس کرمان را در کارنامه دارند.

دو تیم از ساعت ۱۹روز جمعه ۶ خرداد ماه در استادیوم وحدت شهر آستارا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که قضاوت این دیدار هم بر عهده علی‌اصغر مومنی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز