صعود مس کرمان؛ حاصل یک اتحاد همگانی/این اتحاد ادامه یابد

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۴۶۱۱
صعود مس کرمان؛ حاصل یک اتحاد همگانی/این اتحاد ادامه یابد
صعود مس کرمان به لیگ برتر فوتبال کشور در شرایطی رخ داد که یک عزم جمعی و اتحاد همگانی برای این مهم در کرمان شکل گرفت که اتفاقا نتیجه داد و مس کرمان پس از سال‌ها توانست جایگاه پیشین خود را بازیابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال مس کرمان بعد از ۸ سال توانست با شماره۸ محبوب خود به رقابت‌های لیگ برتر و بالاترین سطح فوتبال ایران برگردد. این اتفاق بسیار بزرگ و غرور آفرین در حالی رقم خورد که در این فصل همه استان کرمان دست به دست هم دادند تا مس کرمان با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل باشگاه مس، سرمربی و سرپرست تیم، کادرفنی و بازیکنان غیور مس کرمان رقم بخورد.

این اتفاق بزرگ و شیرین در حالی رخ داد که دیگر ارکان بیرون از مجموعه هم در این اتفاق بزرگ سهیم بودند از رسانه و مطبوعات گرفته تا پیشکسوتان فوتبال و همه مدیران شهری و استانی.

امید است که این اتحاد و همدلی که میان تمامی ارکان شهری و استانی کرمان به وجود آمده است ادامه یابد و همه در این مسیر حمایت و اتحادی که برای این نام بزرگ را شکل داده‌اند را به خوبی هرچه تمام‌تر به سرانجام رسانند.

مطمئنا در این میان عوامل زیادی برای این موفقیت وجود داشته که اگر بخواهیم نام ببریم مطمئنا تعداد آن عزیزان حامی بسیار زیاد خواهد بود که دست به دست همه دادند تا نماینده موفق استان کرمان را به سر منزل مقصود برسانند.

امید است که در ادامه راه این اتحاد، همدلی و آشتی همه کرمان با هم ادامه داشته باشد تا شاهد رقم خوردن موفقیت بیشتر برای مس بزرگ کرمان باشیم.

افزودنی است که تیم مس کرمان بعد از صعود شیرین خود در آخرین دیدار خانگی روز پنجشنبه۱۲ خرداد از ساعت۱۹ در استادیوم شهید باهنر در دیداری حساس به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که قطعا مجددا شاهد حضور پر رنگ همه هوادران خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز