در تازه‌ترین رنکینگ باشگاهی جهان

گل‌گهر در میان برترین تیم‌های فوتبال ایران

۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۶۲۵۳
گل‌گهر در میان برترین تیم‌های فوتبال ایران
در کنار کسب جایگاه چهارمیِ لیگ‌برتر، حضور و صعود چشم‌گیر باشگاه «گل‌گهر» در رنکینگ جهانی برترین تیم‌های فوتبال باشگاهی دنیا، اتفاق جذاب و مهمی است که از ابعاد مختلفی، قابل بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در رنکینگ جدید، سایت «فوتبال دیتابیس» که هر چند وقت یک‌بار رده‌بندی باشگاهی تیم‌های فوتبال جهان را اعلام می‌کند، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در رده پنجم برترین باشگاه‌های ایرانی قرار گرفته است. در این رده‌بندی تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد به ترتیب اول تا چهارم هستند و تراکتور تبریز هم بعد از ‌گل‌گهر در جایگاه ششم برترین تیم‌های باشگاهی ایران جای گرفته است.

صعود چشم‌گیر گل‌گهر و قرار گرفتن در رنکینگ جهانی به عنوان یکی از پنج باشگاه بزرگ ایرانی، حامل یک پیام بزرگ برای فوتبال ایران است. در واقع نگرش درست و حرفه‌ای مجموعه گل‌گهر به مقوله سرمایه‌گذاری هوشمندانه در ورزش، این فرصت را فراهم آورد تا پس از سال‌ها یک باشگاه حرفه‌ای که تمامی زیرساخت‌های استاندارد ورزشی را در دل خود جای داده است، به جمع اندک باشگاه‌های حرفه‌ای ایرانی افزوده شود.

 باشگاهی که در کنار اهداف کوتاه‌مدت برای اهداف بلندمدت خود نیز، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با تدوین چشم‌انداز و نقشه‌راه به دنبال این است تا در صورت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نماینده‌ای شایسته‌‌ای برای فوتبال ایران باشد.

فراموش نکنیم تا همین چند سال پیش و بر روی نقشه جغرافیای ورزش ایران، کمتر نام و نشانی از سیرجان دیده می‌شد و حالا با نتایج درخشان و عملکرد فنی بالای تیم فوتبال گل‌گهر در دو فصل گذشته، نام این باشگاه به عنوان یکی از برترین تیم‌های ایرانی در رنکینگ جهانی نیز دیده می‌شود.

اگر هفت امتیازی که با بی عدالتی از گل‌گهر در لیگ‌برتر امسال کسر شد را به اندوخته‌های این تیم اضافه کنیم، این تیم در جدول نهاییِ لیگ پس از دو تیم سرشناس پایتخت، در سکوی سوم قرار می‌گیرد. این یعنی بهترین عملکرد در بین باشگاه‌های شهرستانی که جایگاه این تیم را در نقطه‌ای بالاتر از باشگاه‌های بزرگ سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به عنوان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، قرار می‌دهد.

گل‌گهر که پیش از پایان لیگ‌برتر، قرارداد امیرقلعه‌نویی، سرمربی با سابقه و موفق خود را تمدید کرده است، هم‌چنان مصمم است تا راه خود را برای حضور موفق در فوتبال ایران ادامه دهد و خیلی زود به رویای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، رنگ واقعیت ببخشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز