ولی میرزایی؛ موثر، مسلط و پرتلاش

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۳۷۷۰۷
ولی میرزایی؛ موثر، مسلط و پرتلاش
ولی میرزایی، از جمله مربیانی است که در کادر فنی مس کرمان پرتلاش ظاهر شد و با تسلطی که به شرایط تیم و رقابت‌های لیگ داشت، بسیار تا بسیار موثر واقع شد و نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ دسته اول فوتبال کشور با نایب قهرمانی مس کرمان و صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور پایان یافت. در کسبِ این موفقیت، افراد زیادی در کنار چهره‌های اصلی، نقش‌آفرینی کردند. ولی میرزایی از جمله افرادی است که در این مسیر، نقش پر رنگی ایفا کرد و در راه صعود، در کنار فرزاد حسینخانی، موثر و مفید ظاهر شد.

ولی میرزایی که روزگاری در تیم فوتبال سپاهان به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار توپ زده و در کنار بزرگان فوتبال ایران تجربه اندوخته، در مس کرمان هم در لیگ‌های برتر و دسته اول سابقه مربیگری داشته است.

میرزایی با تجربه بالایش در این فصل و تسلطی که به شرایط تیم و لیگ دسته اول داشت و همچنین برخورداری از دانش فنی مطلوب، دستیاری مفید برای فرزاد حسینخانی در کادر فنی مس کرمان بود. او که فصل پیش نیز در تیم فوتبال مس نوین کرمان، همکاری با سرمربی فعلی مس کرمان را تجربه کرده و اصول مربیگری را به خوبی می‌دادند، در این فصل هم در جمع نارنجی‌پوشان حاضر بود.

میرزایی، مربی به‌روز، با تجربه و پرتلاشی است که به علم کنونی فوتبال تسلط دارد. تعصب خاص میرزایی روی تیم مس کرمان، این چهره را در دسته مربیان محبوب نارنجی‌پوشان قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما