فصلی طلایی برای باشگاه مس کرمان با مدیریتی جوان و موفق

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۸۱۶۰
فصلی طلایی برای باشگاه مس کرمان با مدیریتی جوان و موفق
فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با کسب موفقیت‌های بی‌نظیر و مداوم برای باشگاه مس کرمان در تمامی حوزه‌ها پایان یافت و در واقع با مدیریت جوان، جدید و موفقش سالی طلایی را سپری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه مس کرمان پس از سال‌ها در این فصل با مدیریت درخشان دکتر محمد کهندل مدیرعاملِ جوان، پرتلاش و مدَبر خود به موفقیت و آرامش رسید.

در فصلی که گذشت این باشگاه موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت. پررنگ‌ترین بخش کارنامه دکتر کهندل در باشگاه مس کرمان، صعود تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه پس از۸ سال به عنوان پیشانی اصلی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بود کما اینکه پیروزی‌ها و نتایج عالی دیگری نیز به به دست آمده که در ادامه بدان اشاره خواهد شد.

از دیگر موفقیت‌ها می‌توان به کسب رتبه سومی تیم هندبال و حضور در رقابت های آسیایی اشاره کرد. همچنین کسب مدال طلا پارا المپیک توسط سعید افروز در رشته پرتاب نیزه هم در سبد افتخارات این فصل قرار می‌گیرد.

حضور تیم بسکتبال مس کرمان برای اولین بار در جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها با تیمی بومی‌تر نسبت به سالیان پیش از دیگر اتفاقات مثبت باشگاه مس کرمان بود.

کسب عنوان سومی توسط تکواندو کاران باشگاه مس کرمان نیز، یکی دیگر از برگ‌های درخشان باشگاه مس کرمان در این فصل بود.

محمد امین رحیم‌آبادی دوچرخه سوار تیم مس کرمان پس از شکستن رکورد کشور در ماده ۲۰۰ متر موفق شد رکورد ماده یک کیلومتر را نیز در رقابت های لیگ برتر جابه‌جا کند و این اتفاق هم نمره بیست دیگری در کارنامه عالی این فصل باشگاه ثبت کرد.

نکته‌ای دیگر که از رخدادهای مثبت در سیستم مدیدیتی باشگاه مس کرمان محسوب می‌شود، توجه بسیار زیاد مدیریت این باشگاه به تیم های آکادمی و رده پایه باشگاه بود که در این فصل تمامی امکانات به بهترین شکل ممکن نسبت به سالیان پسش، در اختیار تیم‌های پایه فوتبال باشگاه قرار گرفت. این توجه تا به آن جا بود که دستمزد مربیان پایه تا حد قابل ملاحظه و معقولی افزایش پیدا کرد و مربیان و عوامل اجرایی را هم دلگرم کرد.

یکی دیگر از مسائلی که باشگاه مس کرمان در این فصل مدنظر قرار داده بود و نگاه خاصی به آن داشت، مسائل فرهنگی بود که در این حوزه هم اقداماتِ بی‌نظیری رخ داد و همه کنشگران فرهنگی را به اصطلاح فرهنگی در باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان امیدوار کرد. تقدیم صعود مس کرمان به شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت از فرزندان شید لنگری‌زاده و برگزاری مراسم سالگرد برای این شهید والا مقام، راه‌اندازی موکب در ایام دهه مقاومت، حضور ورزشکاران این باشگاه مس کرمان در موزه دفاع مقدس، شرکت ورزشکاران این باشگاه در مراسم روز درختکاری، تجلیل از مدیران ادوار این باشگاه در این فصل، مشارکت بازیکنان تیم فوتبال باشگاه مس در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی بسیار، در طول سال گذشته نقاط روشنی در پرونده کاری باشگاه مس کرمان ایجاد کرد.

از همه این مسائل که بگذریم هفته گذشته در نظرسنجی برنامه "میدان" نزدیک به ۱۰۰ درصد مخاطبان این برنامه از عملکرد باشگاه مس کرمان در فصل جاری راضی بودند و رای مثبت رضایت از عملکرد باشگاه مس کرمان دادند که این اتفاق هم به مدیریت موفق دکتر کهندل برمی‌گردد که جای خرسندی بسیار دارد که پس از سال‌ها در باشگاه مس کرمان مدیری بر سرکار آمده که رضایت صددرصدی جامعه ورزش استان را در پی داشته است.

امید است که مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران در این فصل هم تمامی حمایت‌ها را از مدیریت جوان و موفق باشگاه مس کرمان انجام دهند تا شاهد موفقیت های بیشتری برای باشگاه بزرگ مس کرمان و ورزش استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز