بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و استقلال؛

گل‌گهر بهترین خط تهاجمی لیگ بیست و یکم

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۳۸۳۶۹
گل‌گهر بهترین خط تهاجمی لیگ بیست و یکم
اگر پنج گلی که با حکم کمیته انضباطی از گل‌گهر کسر شد را به جدول رده بندی مسابقات اضافه کنیم، آنها بهترین خط هجومی لیگ به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یکی از ویژگی تیم‌های امیرقلعه‌نویی ارائه بازی تهاجمی است که سبب شده طی دو دهه اخیر تیم‌های این مربی در میان بهترین تیم‌های هجومی مسابقات قرار بگیرند و چندین بازیکن نیز از تیم‌های او توانسته‌اند توپ طلایی مسابقات را از آن خود کنند.

در لیگ بیست‌ویکم هم گل‌گهری‌ها در دومین سال حضور امیرقلعه‌نویی و با رفع نقاط ضعف لیگ بیستم با امیدواری زیادی برای کسب موفقیت و حتی قهرمانی پا به مسابقات گذاشته بودند و تا پایان هفته دهم نیز در یک امتیازی صدر جدول بودند، اما به یکباره ماجرای بازیکن گابنی سبب شد تا سه دیدار این تیم برابر پیکان، استقلال و سپاهان که موفق به کسب هفت امتیاز از این سه مسابقه شده بود، با نتیجه سه بر صفر به سود حریفانش اعلام شود.

این حکم باعث شد تا 5 گل زده گل گهر در مصاف با سپاهان و پیکان نادیده گرفته شود و از سوی دیگر 9 گل خورده در جدول در حساب این تیم اضافه شد.

با این حال اگر جدول لیگ برتر را بدون احتساب این حکم کمیته انضباطی مرتب کنیم، گل‌گهری‌ها نه تنها رتبه سوم را با 58 امتیاز به نام خودشان خواهند زد که بهترین خط تهاجمی لیگ نیز به آن‌ها می رسد.

در جدول فعلی و در پایان هفته سی‌ام مسابقات (دو مسابقه دیگر از لیگ باقی مانده) بهترین خط هجومی لیگ به ترتیب متعلق به سپاهان (43 گل زده)، پرسپولیس (41 گل زده)، استقلال (39 گل زده)، گل‌گهر (37 گل زده) است ولی اگر آن حکم را از جدول حذف کنیم، شاگردان امیرقلعه نویی با 43 مرتبه گلزنی رتبه اول هجومی مسابقات را به نام خودشان می‌زنند و پس از این تیم نیز پرسپولیس با 41 گل، سپاهان با 40 گل و استقلال با 36 گل قرار می‌گیرند.

نکته مهم در مورد آمار گل‌گهر حضور زوج تبریزی و کی‌روش در راس خط هجومی بود که عملکرد خوبی داشتند و در کناره‌های زمین نیز حضور صادقی به عنوان بهترین پاسور مسابقات و شکاری که طی هفته‌های اخیر اوج گرفته بود، بسیار تاثیرگذار بوده است.

گفتنی است شاگردان امیرقلعه نویی در هفته پایانی مسابقات بازگشتی جانانه به بازی داشتند و توانستند بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کنند.

انتهای پیام

نظر شما