سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۰۸:۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۳۳۹۱۸۵
سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 2 سارق زورگیر در عملیات ماموران کلانتری 21 آزادگان این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ"مهدی پورامینایی"اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در شهرکرمان دستگیری سارقان زورگیر به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری21 بلوار آزادگان شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با افزایش گشت های نامحسوس و یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 2 سارق را در حالی که با موتورسیکلت درحال پرسه زنی جهت یافتن گزینه مناسب برای سرقت بودند را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت آنها را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

سرهنگ امینایی تصریح کرد: متهمان با پرسه زنی در محله های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، اموال آنان را از قبیل گوشی تلفن همراه و وجوه نقد را سرقت می کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 تیغه قمه کشف شد، بیان داشت: سارقان در بازجویی پلیس به 9 فقره سرقت به عنف تلفن همراه در شهر کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه گفت: پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و ... مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز