مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان: نانوایی‌های استان کرمان به کارتخوان جدید مجهز می‌شوند

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۹۵۸۲
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان: نانوایی‌های استان کرمان به کارتخوان جدید مجهز می‌شوند
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که تعویض کارتخوان‌ نانوایی‌ها در دست اجرا است و مقرر شده که بانک سپه در کل کشور کارتخوان‌های جدید را نصب کند، گفت: «نصب کارتخوان‌ها از هفتۀ آینده در سراسر استان کرمان آغاز می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا سنجری در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک و برخی روسای ادارات این شهرستان، افزود: «نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی‌هایی است که آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع دو دریافت می‌کنند و سایر نانوایی‌ها فعلا در این مرحله مشمول نصب کارتخوان نمی‌شوند».

وی خاطرنشان کرد: «زمانی که کارتخوان‌ها نصب می‌شود از نظر سهمیه‌بندی و قیمت هیچ تغییری در وضعیت نانوایی بوجود نمی‌آید و نانوایان فقط به جای کارتخوان‌های قدیمی از کارتخوان‌های جدید استفاده می‌کنند».

سنجری گفت: «این کارتخوان‌ها از نظر فیزیکی قابلیت‌های بسیار بالایی دارند که می‌تواند به عنوان یک صندوق فروشگاهی کار کند».

وی با بیان این‌که چیزی که الان بسیار اهمیت دارد این است که ما بتوانیم زمینه و بستر نصب این کارتخوان‌ها را در اسرع وقت در تمام استان فراهم کنیم، افزود: «زمانی که کارکنان بانک سپه به واحدهای نانوایی مراجعه کنند و بخواهند این کارتخوان‌ها را نصب کنند از قبل باید مسئول نانوایی آمادگی آن را داشته باشد».

سنجری اضافه کرد: «بهای تمام‌شدۀ هر کارتخوان برای بانک حدودا ۸ میلیون تومان است که به صورت رایگان در اختیار نانوا قرار می‌گیرد».

وی با بیان این‌که در حال حاضر توزیع آرد بین عشایر و روستاییان طبق روال قبل ادامه دارد، یادآور شد: «تمام کدهای ملی و مشخصات حساب‌های بانکی عشایر و روستاییان توسط اداره عشایری اخذ شده و در اختیار شرکت بازرگانی دولتی قرار گرفته است و برای آنان نیز در مرحلۀ بعد کارت صادر می‌شود و به شکل دیگری آردشان را تحویل خواهند گرفت».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز