فرمانداران گزارش ۱۰۰ روزه به مردم ارائه دهند/فرماندار دولت آیت الله رئیسی جان فدای مردم است/سیستم مدیریت ما سیستم سردار سلیمانی است

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۰۸۹۲
فرمانداران گزارش ۱۰۰ روزه به مردم ارائه دهند/فرماندار دولت آیت الله رئیسی جان فدای مردم است/سیستم مدیریت ما سیستم سردار سلیمانی است
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دفتر فرمانداران باید به روی تمام مردم شهرستان باز باشد زیرا فرماندار دولت آیت الله رئیسی بین مردم و جان فدای مردم است و هرکسی سکان فرمانداری را بعهده می‌گیرد باید اول خودش را نوکر مردم بداند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد با تاکید بر اینکه در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به دنبال پیاده کردن مکتب شهید سلیمانی در تمام زمینه ها از جمله بحث های مدیریتی هستیم اظهار داشت: در مدیریت سه مولفه داریم که همه تئوری های مدیریتی به دنبال این سه مولفه هستند که اولین آن «کارایی» است.

وی دومین مولفه مدیریتی را «اثر بخشی» عنوان کرد و گفت: اثر بخشی به این معناست که با منابع موجودی که در اختیار مدیر قرار گرفته است، چقدر توانسته به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

جلالی به مولفه سوم مدیریتی؛ «بهره‌وری» اشاره کرد و گفت: بهره‌وری در مدیریت به این معناست که یک مدیر به چه میزان توانسته بهره‌وی را ایجاد کرده و از تمام ظرفیت های موجود استفاده کند.

جلالی در ادامه گفت: آقای افشاری پور بعنوان فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشد و ظرفیت ها را در شهرستان ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فرماندار نباید به اعتبارات دولتی بسنده کرده و باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشد، گفت: برنامه ای که برای فرمانداران در نظر گرفته‌ایم شامل ارائه گزارش ۱۰۰ روزه به مردم است.

وی در ادامه گفت: توصیه می‌کنم هرکسی که اصل ولایت فقیه و گفتمان دولت را قبول دارد، فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی در بحث مدیریت از ظرفیت آن استفاده بشود.

معاون سیاسی استاندار کرمان با تاکید بر حفظ ارتباط فرمانداران با روحانیت و به ویژه ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه در هر شهرستان فرمانده قرارگاه فرهنگی آن شهر است و سیستم مدیریت ما سیستم سردار سلیمانی است و ما در مدل مدیریتی خود نمی‌توانیم خود را از سیستم ولایت فقیه جدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به موضوع ارتباط با نخبگان نیز اشاره کرد و گفت: عنبرآباد شهرستانی با ظرفیت نیروی انسانی بالا است و باید فارغ از هرگونه نگاه های سیاسی و حزبی با نخبگان ارتباط برقرار شود و از ظرفیت آنها استفاده شود.

جلالی افزود: دفتر فرمانداران باید به روی تمام مردم شهرستان باز باشد زیرا فرماندار دولت آیت الله رئیسی بین مردم و جان فدای مردم است و هرکسی سکان فرمانداری را بعهده می‌گیرد باید اول خودش را نوکر مردم بداند.

معاون سیاسی استاندار کرمان در خصوص ادای احترام به شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم آنها گفت: خانواده شهدا نباید پشت درب اتاق مسولین منتظر باشند و همه مسئولین باید بدانند که هر صندلی که ما گرفته ایم به برکت خون شهدا بوده است.

به گزارش برنا؛ طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار کرمان، احمد بلند نظر به سمت سرپرست فرمانداری جیرفت و یزدان افشاری پور به سمت سرپرست فرمانداری عنبرآباد منصوب شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز