امان کرمان شگفتی سازِ لیگ برتر فوتبال استان

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۸:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۱۳۸۱
امان کرمان شگفتی سازِ لیگ برتر فوتبال استان
تیم فوتبال امان کرمان که عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان را کسب کرد، می‌توان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها نامید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال امان کرمان که اولین دوره حضورش را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان تجربه می‌کرد توانست به فینال این مسابقات راه یابد و در بازی فینال هم در ضربات پنالتی تن به شکست داد و مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

امان کرمان در گروه شمال مسابقات قرار داشت و بالاتر از تیم‌های قَدَری چون شاهین کرمان، شهرداری زرند و شهرداری نجف‌شهر از گروه خود صعود کرد و به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر فوتبال استان کرمان راه یافت.

امان کرمان توانست در دو بازی رفت و برگشت در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات با درهم کوبیدنِ تیم قدرتمند شهرداری منوجان راهی فینال شود.

این تیم با هدایت احد علیپور راهی مسابقات شد اما از چهره‌ای با تجربه و کاربلد به نام سید امجد حسینی در ترکیب خود سود می‌بُرد. سید امجد حسینی که انصافا یکی از بهترین فوتبالیست‌های این دوره مسابقات بود، توانست با ۹ گل عنوان آقای گلی مسابقات را هم از آن خود کند. حسینی را می‌توان یک تمام‌کننده شش‌دانگ به شمار آورد که حضورش در زمین برابر با گل برتری و پیروزی برابر تیم رقیب بود.

امان رضایی نیز به عنوان حامی مالی در کنار این تیم حضور داشت.

تیم امان کرمان را به جهت عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خود به جا گذاشت، می توان شگفتی‌ساز این جام نامید.

امان کرمان همچنین آریا حسن‌زاده سنگربان با تجربه و اسبق مس کرمان را نیز در درون دروازه خود داشت.

این تیم علی‌رغم این که اولین دوره حضورش در لیگ کرمان را تجربه می‌کرد نایب قهرمان شد و جواز حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور را دریافت کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز