معاون سیاسی استاندار: فقر مطلق نخستین کلان مسئله استان کرمان است

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۲۱۵۳
معاون سیاسی استاندار: فقر مطلق نخستین کلان مسئله استان کرمان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به احصای کلان مسائل استان کرمان در ستاد راهبردی مدیران ارشد گفت: فقر مطلق مهمترین کلان مسئله در استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی در کارگروه استانی رفع فقر مطلق با اشاره به تشکیل شورای راهبردی مدیران ارشد استان عنوان کرد: نظام مسائل کلان استان در این شورا احصاء شده که نخستین آن فقر مطلق است.

وی بیان داشت: ذیل شورای راهبردی استان کمیته‌های تخصصی وجود دارد و به ‌صورت کارشناسی در این ارتباط اطلاعات جمع‌آوری شده است.

جلالی عنوان کرد: در این کمیته تخصصی پروژه‌های فقرزدایی متعددی که در استان اجرایی شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه برای خانواده، محله، ناحیه و شهرستان در اجرای طرح باید برنامه‌های مجزا و به موقیعت و شرایط آن داشت تصریح کرد: در اجرای طرح چهار الزام تعیین هدف و زمان، زیرساخت، نیروی انسانی و ارتباطات مورد اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر ریشه‌کنی فقر مطلق در جامعه خاطرنشان کرد: ما به این وعده رئیس جمهوری ایمان داریم و برای رفع فقر مطلق تلاش می‌کنیم و فرمانداران برای شناسایی افراد دارای فقر مطلق تا پایان تیرماه سال جاری به تمام توان پای کار آیند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز