ادینهو، مس کرمان و سیادت در جام باشگاه‌های آسیا

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۲۵۹۵
ادینهو، مس کرمان و سیادت در جام باشگاه‌های آسیا
لوسیانو ادینهو همان بازیکنی است که در مس کرمان چهره شد و به فوتبال ایران معرفی گشت و با گل‌های حساس و زیبایی که در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا در زمان سیادت نارنجی‌پوشان در آسیا برای کرمانی‌ها به ثمر رساند تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران مس کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تصویری که از ادینهو مشاهده می‌کنید مربوط به دیدار مس کرمان برابر الهلال عربستان به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان است. مس کرمان توانست با شایستگی تمام در سال ۱۳۸۸ با کسب جایگاه سوم لیگ برتر فوتبال کشور، جواز حضور در هشتمین دوره رقابت‌های آسیایی را کسب کند و در گروه D با تیم‌های الهلال عربستان، السد و الاهلی هم‌گروه شود.

مس ایران و الهلال عربستان از سری دیدارهای روز نخست از هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم به میدان رفتند که در نهایت نارنجی‌پوشان کرمانی با نتیجه ارزشمند 3 بر یک برابر میهمان قدرتمند خود به پیروزی دست یافتند که ادینهو نیز در این مسابقه با شماره ۳۰ برای مسی‌ها گلزنی کرد.

در آن دیدار که در ورزشگاه باهنر کرمان و با قضاوت "ماساکی تاما" ژاپنی برگزار شد، ادینهو در دقیقه (3)، پائولو زالترون در دقیقه (79) و مهدی رجب زاده در دقیقه (1+90) برای مس کرمان گل زدند و عیسی منیامی هم در دقیقه(51) تک گل الهلال را به ثمر رساند.

همچنین در جریان این دیدار احمد الفرایدی در دقیقه 89 به علت انجام حرکت غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد. میلاد فخرالدینی نیز از مس و الدوساری از الهلال بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

تیم مس کرمان در دور رفت این مسابقات با نتیجه 3 بر یک مغلوب الهلال عربستان شده بود، با کسب پیروزی برابر الهلال در آن سال، ضمن گرفتن انتقام آن شکست، با 9 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی گروه D صعود کرد.

حالا مس کرمان با این سابقه درخشان مجددا توانسته به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند و در جمع تیم‌های برتر فوتبال ایران حضور یابد تا شاید به اعتبار فوتبال ملی هم بیفزاید چرا که مس در آن سال، انصافا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان بود و از گروه خود (D رقابت‌ها) به دور حذفی صعود کرد.

مسی‌ها توانستند با سیادت در جام باشگاه‌های آسیا، الهلال عربستان که همچنان هم از قدرت‌های آسیا است در کرمان در هم بکوبند و به دور بعد بروند.

انتهای پیام

نظر شما