استاندار کرمان: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان یک ضرورت است

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۵۶۵۱
استاندار کرمان: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان یک ضرورت است
‍استاندار کرمان گفت: استان کرمان می‌تواند میزبان جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در ارتباط با مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست راهبردی سینمای استان کرمان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولان استانی با اشاره بر اینکه استان کرمان در حوزه سینمایی از سایر استان‌های کشور عقب تر است افزود: جنوب استان کرمان باید پیگیر ساختمانی مجزا برای توسعه فرهنگ و هنر و پرورش استعدادها در این حوزه شود.

فداکار در ادامه افزود: در اعتبارات سفر ریاست جمهوری به کرمان مسائل فرهنگی استان دیده شده است که امیدواریم تصویب شود لذا توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان کرمان یک ضرورت است.

استاندار کرمان بر اتمام عملیات احداث ساختمان تالار مرکزی شهر کرمان تاکید کرد و افزود: عملیات احداث ساختمان تالار مرکزی شهر کرمان با جدیت پیگیری شود و همه باید کمک کنیم که این پروژه که سال‌هاست معطل مانده به زودی به پایان برسد، چرا که به حوزه فرهنگ و هنر آشنایی داریم و برای توسعه آن حتماً کمک خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه فعالیت‌های هنری هنرمندان استان کرمان معرفی نشده و متاسفانه مغفول مانده است، ادامه داد: کرمان مفتخر به وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و این آمادگی در استان وجود دارد که جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در ارتباط با مقاومت و شهید سلیمانی را میزبانی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما