برگزاری مسابقات قهرمانی رنک و دستجات آزاد اسکیت فری استایل کشور در استان کرمان

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۷۲۵۱
برگزاری مسابقات قهرمانی رنک و دستجات آزاد اسکیت فری استایل کشور در استان کرمان
رئیس هیئت اسکیت استان کرمان و عضو هیات رئیس فدراسیون اسکیت از برگزاری مسابقات قهرمانی رنک و دستجات آزاد اسکیت فری استایل کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی این استان خبر داد.

امیررضا آشورماهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا ضمن اعلام این خبر گفت: پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان دومین دوره مسابقات قهرمانی رنک و دستجات آزاد اسکیت فری استایل آقایان و بانوان کشور در سیرجان هستیم.

او می‌گوید: این مسابقات با حضور ۳۰۰ ورزشکار خانم و آقا از سراسر کشور برگزار می‌شود که البته در این بین تمامی ملی پوشان و قهرمانان ایرانی آسیا و جهان هم حضور دارند.

اشورماهانی با بیان این که این مسابقات برای دومین دوره هست که برگزار می‌شود، گفت:  ۱۶ و ۱۷ تیرماه به میزبانی سیرجان و همکاری هیئت اسکیت این شهرستان و با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان این مسابقات برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس هیئت اسکیت استان کرمان هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی رنک و دستجات آزاد اسکیت فری استایل آقایان و بانوان کشور توسعه اسکیت فری‌استایل در استان است که مطابق برنامه‌ریزی انجام شده و سیاست‌گذاری‌هایی که داشته‌ایم درحال پیش‌رَوی هستیم.

او می‌افزاید: توانمندی هیئت اسکیت استان کرمان در برگزاری مسابقات و عملکرد این هیئت در میزبانی‌های پیشین را نباید نادیده گرفت چرا که همین مهم باعث شده تا این میزبانی به کرمان سپرده شود.

آشورماهانی در پایان گفت: از مجموعه همکارانم‌ در هیئت اسکیت سیرجان سپاس فراوان دارم همینطور از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان سیرجان و از باشگاه بزرگ‌ گل گهر سیرجان به واسطه حمایت‌های تمام قدشان از این مسابقات نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز