قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان از رسانه‌ها در اجرای طرح اصلاح اقتصادی

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۲۳۶۸
قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان از رسانه‌ها در اجرای طرح اصلاح اقتصادی
‍رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان از اصحاب رسانه در راستای اقناع‌سازی جامعه در اجرای طرح اصلاح اقتصادی دولت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی در جمع خبرنگاران حاضر در نشست مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان به نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین مسائل پرداخت و اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا و طرح کمک‌های مومنانه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خودشان از این اقدام قدردانی کردند و فرمودند که ما به افرادی نیاز داریم تا روایات جهادگونه مردم را به نمایش بکشند.  

وی از همراهی اصحاب رسانه در اجرای طرح اصلاح اقتصادی نیز قدردانی کرد و افزود: در جریان مردمی‌سازی یارانه‌ها، بلافاصله شورای اطلاع‌رسانی و کمیته عملیات روانی شکل گرفت و رسانه‌ها با تمام قالب‌ها و ظرفیت‌ها کمک حال دولت بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: هر چند تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم، اما وضعیتی که امروز مدیریت می‌شود، مرهون تلاش تک‌تک اعضای شورای اطلاع‌رسانی است.  

جلالی عنوان کرد: طی دو سال گذشته در جریان بیماری کرونا، اصحاب رسانه در ‌آگاه‌سازی و اقناع‌سازی مردم بر رعایت پروتکل‌ها، روزانه کمک‌رسان بودند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در دو مبحث مهم کرونا و اصلاح اقتصادی به عنوان افسران روایت، همراه دولت بودند و قدردان آنها هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز