استاندارکرمان: برگزاری گردهمایی‌ها، گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌هاست

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۵۷۸۴
استاندارکرمان: برگزاری گردهمایی‌ها، گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌هاست
‍ استاندار کرمان، برگزاری گردهمایی رزمندگان را گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در "دوازدهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص لشکر ۴۱ ثارالله" عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا، حداقل وظیفه ماست. علاوه بر آنکه برگزاری چنین گردهمایی‌‌هایی، حس معنوی برای همه ما ایجاد می‌کند.

استاندار کرمان، برگزاری گردهمایی رزمندگان را گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌ها دانست و افزود: رزمندگان ما به فرمان رهبرشان امام خمینی(ره) و آرمان‌هایی که داشتند از زندگی و خانواده، درس و دانشگاه زدند و به جبهه‌های نبرد پا گذاشتند.

فداکار ابراز داشت: رزمندگان ما گذشته پرافتخاری دارند. به لطف خداوند در دوره‌ای زندگی کردیم که توفیق حضور در جبهه‌های نبرد را یافتیم. رفاقت‌ها و دوستی‌های عمیق آن زمان هرگز تکرار نخواهد شد.

وی به نقل خاطراتی از حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: همه رزمندگان ما آماده برای شهادت بودند. اما کار بزرگ دیروز، امروز هم ادامه دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: آرمان‌هایمان را باید یادآوری کنیم، صحنه تغییر کرده، اما جنگ عوض نشده است.

فداکار افزود: امروز به شکل دیگری باید مبارزه کرد.

هرچند مقاومت در جنگ تحمیلی و برابر گلوله راحت‌تر بود اما در گرفتاری‌های زندگی امروز، ایستادن و وفادار به آرمان‌ها ماندن سخت‌تر است.

وی تصریح کرد: دوستان شهیدمان از ما توقع دارند، نباید در برابر خواست آنها کوتاهی کنیم.

استاندار کرمان ابراز داشت: در حق شهدا تنها با نامگذاری چند خیابان و کوچه کوتاهی کردیم. نگه داشتن یاد شهدا در یادواره‌ها بسیار اثربخش خواهد بود‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز