سردار ناظری: تعرض به نیروهای امنیتی راه ورود دشمن را باز می‌کند

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۶۴۴۰
سردار ناظری: تعرض به نیروهای امنیتی راه ورود دشمن را باز می‌کند
 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند، در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیات های تروریستی مانند شاهچراغ هموار می‌کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری امروز ۱۷ آبان ماه در مراسم تشییع شهید "رسول حسینی" در شهرستان زرند اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۱۳ خصوصیت را برای شهدا برشمردند که مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها دو خصوصیت شهدای انتظامی است.

 وی افزود: با ارتکاب ترور کودکان خردسال در حرم مطهر شاهچراغ خواری و زبونی داعش بر همه برملا شد و خادمان نظم و امنیت میهن و از جمله خانواده و همرزمان شهید "حسینی" عزیز حریف آنان هستند و از فدای جان خود ابایی ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است، گفت: همه این عزیزان در کنار ارتش، سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند.

وی افزود: شهید "رسول حسینی" نیروی پر توان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهایی برخوردار است که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.

ناظری تصریح کرد:  همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند، در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیات های تروریستی مانند شاهچراغ هموار می کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید رسول حسینی داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می شوند، افزود: شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد و شما مردم عزیز و ولایی زرند امروز نشان دادید قدردان زحمات و خدمات خادمان نظم و امنیت هستید.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان برای آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش و آسایش ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تشییع شهید رسول حسینی از کارکنان نیروی انتظامی که در بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهداء در زرند برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز