سردار ناظری: مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست/ باید جاده‌ها و خودروها را ایمن‌ سازی کنیم

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۹۶۹۹۴
سردار ناظری: مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست/ باید جاده‌ها و خودروها را ایمن‌ سازی کنیم
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست و باید جاده‌ها و خودروها را ایمن‌سازی کنیم، گفت: بیش از ۳۰ درصد از متوفیان حوادث ترافیکی در محورهای روستایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "عبدالرضا ناظری" در شورای راهبردی تصادفات استان کرمان که با حضور فداکار استاندار، سردار مومنی رییس پلیس‌راه کشور و حمیدرضا شهرکی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: کاهش تصادفات و تلفات در اولویت برنامه‌های پلیس است و همیشه سعی کردیم با اقدامات پیشگیرانه از حوادث ترافیکی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وسعت استان کرمان، گفت: استان کرمان از نظر تعداد ترددها در محورهای برون شهری به تناسب سایر استان‌ها روند تصاعدی داشته و آمارهای ترافیکی در حوزه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شاهد حجم افزایش ترددها در محورهای استان هستیم، افزود: کرمان یک استان معدنی و کشاورزی است که حمل و نقل ترانزیتی در محورهای آن وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خودروهای حادثه ساز در جاده‌های استان کرمان توقیف می‌شوند

وی با اشاره به اینکه تعداد کارگران در سطح معادن استان به بیش از ۴۶ هزار نفر می‌رسد، بیان کرد: در شیفت‌های مختلف حدود ۱۵۰۰ خودرو برای جابه‌جایی کارگران به‌کارگیری می‌شود.

سردار "ناظری" ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو کامیون نیز برای جابه‌جایی مواد معدنی و صنایع معدنی و بیش از ۱۵۸ هزار ماشین‌آلات سنگین برای جابه‌جایی محصولات کشاورزی سالانه در استان به‌کارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست و باید جاده‌ها و خودروها را ایمن‌سازی کنیم، گفت: بیش از ۳۰ درصد از متوفیان حوادث ترافیکی در محورهای روستایی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: متاسفانه در سنوات گذشته سهم استان کرمان متناسب با جاده‌هایی که داشته از طرف سازمان‌های متولی پرداخت نشده و جاده‌ها استانداردسازی نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت پاسگاه‌های پلیس راه مشکلاتی داریم و فقدان پاسگاه‌ها در نقاطی که می‌تواند اقدامات پیشگیرانه انجام دهد یک ضعف است، گفت: تعداد پاسگاه‌های پلیس راه در استان کرمان کم است.

سردار"ناظری" با بیان اینکه در استان کرمان بلایای طبیعی زیادی داریم، ادامه داد: بعد از سیل و زلزله تا چند ماه نیروهای پلیس درگیر هستند تا جاده‌ها به همان روال قبل برگردد.

وی با بیان اینکه قانون‌گریزی قاچاقچیان تلفات و ضربات زیادی به استان زده و رفتارهای خطرناکی در رانندگی دارند، بیان کرد: کمبود دوربین‌های ثبت تخلفات و کنترل ترافیک در استان مشهود است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز