کشف هزار و ۶۹۸ قبضه سلاح ممنوعه در کرمان

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۸۰۴۵
کشف هزار و ۶۹۸ قبضه سلاح ممنوعه در کرمان
فرمانده انتظامی استان از کشف در مجموع هزارو698 قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات‌های پلیس سراسر استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "عبدالرضا ناظری" بیان داشت: با توجه به نقش بسیار شومی که دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرائم خشن ایفا می کند، کشف سلاح های غیرمجاز و ممنوعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در این رابطه با رصد اطلاعاتی و پی‌جوئی‌های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی 8 ماهه امسال بیش از هزارو698 قبضه سلاح جنگی و شکاری در نقاط مختلف استان که در منزل برخی افراد یا مکان‌هایی دیگر نگهداری می‌شده یا در حال نقل و انتقال بوده‌اند کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدین طوایف در ارتقاء امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه های وقوع جرم بیان داشت: قطعا وجود این سلاح ها و قابلیت دسترسی برخی افراد به آن ها زمینه ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد از اینرو طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت جدی و مستمر بوده و در این زمینه بیش از هر چیز به همکاری و احساس مسئولیت آحاد مردم نیاز داریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز