پلیس برای آرامش مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کند

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۸۱۵۹
پلیس برای آرامش مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس در بحبوحه مسائلِ اخیر، با جدیتی مضاعف به صورت شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر در راستای تامین نظم و امینت و آرامش روحی و روانی مردم در تلاش است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در مراسم اولین سالگرد شهید کویر"مهدی توسنگ"که در حسینیه عباسیه بخش ماهان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مردم و مسئولان عزیز و شهیدپرور این بخش گفت: از اینکه در جمع مردم بخش ماهان حضور دارم خداوند متعال را سپاسگذارم.

وی به نقل از مقام معظم رهبری اشار‌ه‌ای به ویژگی شهدا کرد و گفت: شهدا هیچ وابستگی به دنیا نداشتند و در رسیدن به آرزوهایشان خود را از تعلقات دنیوی و عواطف و خواسته‌ها رها کردند و به مسیری رفتند که خداوند متعال برای آنها مقدر فرموده بود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حوادث اخیر افزود: پلیس در بحبوحه این مسائل با تلاش و جدیتی مضاعف به صورت شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر در راستای تامین نظم و امینت و آرامش روحی و روانی مردم در تلاش است.

سردار ناظری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه شجاعت واخلاص از دیگر ویژگی های شهدا است، خاطرنشان کرد: عزیزانی که سوابق خدمتی درخشانی از خود به جا گذاشتند به عنوان الگو برای همکارانشان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه الگوسازی شهدا برای نسل جوان یک تکلیف در قبال شهدا و خانواده آنان است، اظهار داشت: باید به واسطه الگوسازی شهدا برای نسل جوان به آنان یادآور شویم که امنیت و آرامشی که امروز در آن قرار داریم مرهون خون پاک این عزیزان است.

سردار ناظری حضور آحاد و اقشار مردم در مراسم سالگرد شهید توسنگ را نشان از تعهد و تجدید بیعت مردم با آرمان های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر ما شهدا را به عنوان الگو برای جوانان معرفی نکنیم قطعا دشمنان از طریق فضای مجازی برای جوانان ما الگو سازی‌های دیگری خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز