دشمن امید دانش‌آموزان به آینده را نشانه گرفته است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹۲
دشمن امید دانش‌آموزان به آینده را نشانه گرفته است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر امیدواری در دانش‌آموزان ایجاد شود بسیاری از مشکلات پیش‌روی دانش آموزان به حداقل می‌رسد زیرا دشمن امید دانش‌آموزان به آینده را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار محمدعلی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با وی به مناسب هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از فعالیت‌های آموزش‌وپرورش استان در خصوص ترویج مکتب شهدا به ویژه مکتب شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: معلمان بسیجیان واقعی هستند و با مدیریت جهادی، انقلابی و بسیجی خود با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نقشه های شوم دشمنان که روی دانش آموزان و دانشگاهیان برنامه ریزی کرده بودند خنثی کردند.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در حوادث اخیر به خوبی عمل کرده، گفت: جلسات موثر آگاهی بخشی مدیران آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اثر بخش بود.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه برای مقابله با توطئه های دشمن جهاد تبیین مهمترین وظیفه‌ی است که بر دوش ماست از حضور چهره به چهره کارشناسان سپاه در مدارس و سطح جامعه برای برگزاری کارگاه های آموزشی و توجیهی خبر داد.

 نظری خاطر نشان کرد: اگر امیدواری در دانش‌آموزان ایجاد شود بسیاری از مشکلات پیش روی دانش آموزان به حداقل می‌رسد زیرا دشمن امید دانش‌آموزان به آینده را نشانه گرفته است.

او بر تسریع در روند ساخت اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در شهر کرمان تاکید کرد و افزود: اردوهای یک روزه راهیان مکتب شهید سلیمانی نقش موثری در ترویج مکتب شهید سلیمانی دارد.

بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه روسای سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی با فرمانده سپاه ثارالله دیدار و گفت و گو کرد.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز