فراجا با تدبیر، هوشمندی و حضور به موقع در میدان نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹۹
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در مدیریت نا آرامی های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فراجا با تدبیر، هوشمندی و حضور به موقع در میدان نقش مهمی در ناکام گذاشتن معاندین و ضد انقلاب ها در پیشبرد نقشه های شومشان در اتفاقات اخیر داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سلامی در نشست با فرمانده انتظامی، فرماندهان پاسگاه‌ها، روسای کلانتری‌ها، روسای پلیس های تخصصی جیرفت، اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه برای بهبود خدمت رسانی به مردم و ارتقا امنیت اجتماعی امری ضروری است.

دادستان جیرفت افزود: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در شهرستان را دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، زندگی معنا پیدا می کند و تحقق می یابد.

حسین سلامی دادستان جیرفت با اشاره به اینکه از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش کرد تا این مولفه ها ارتقا یابد و با سرعت بخشیدن به انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری ها و پاسگاه ها موجب رضایتمندی مردم و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود.

سلامی افزود: هر قدر نیروی انتظامی و ضابطین هماهنگ و پرتوان باشند قطعا مجموعه دستگاه قضایی هم در انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله موفق تر خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز