باهنر: مس و گل‌گهر به تنهایی استان کرمان را متحول می‌کنند

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۵۷۵۶
باهنر: مس و گل‌گهر به تنهایی استان کرمان را متحول می‌کنند
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان گفت: مس و گل‌گهر به تنهایی می‌توانند استان کرمان را متحول کنند و نیاز است که از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا باهنر در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: این انجمن از حدود 20 سال قبل با حضور چهرههای موثر و کرمانیهای مقیم تهران شکل گرفت و تلاش کردیم از همه گروه‌های سیاسی حضور داشته باشند تا کمک به توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی بیان کرد: سعی انجمن بر اجرای کارهایی است که خنثیکننده یکدیگر نباشد و در مباحثی همچون آب به عنوان معضل اساسی کرمان، کمیسیون‌های تخصصی زیربنایی، علمی، صنایع، گردشگری و غیره قدم‌هایی برداشت شده است.

باهنر تصریح کرد: تا سال 80، حتی یک کیلوگرم فولاد در استان کرمان تولید نمیشد، اما امروز در آستانه رسیدن به 10 میلیون تن هستیم.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان اظهار داشت: کرمان در رابطه با مقیاس‌ها تعادل خوبی ندارد، 11 درصد مساحت و 3.5 درصد جمعیت کشور را داریم در حالی که باید آنها را به تعادل برسانیم.

باهنر گفت: به واسطه ظرفیت‌ها، منابع انسانی، صنعت و معدن، کرمان استانی است که می‌‌تواند مهاجرت‌پذیر باشد. از این موقعیت‌ها باید استفاده کنیم و به کمک استان‌های همجوار برویم.

وی تصریح کرد: مس و گل‌گهر به تنهایی می‌توانند استان کرمان را متحول کنند و نیاز است که از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان بر قانونمند کردن نام کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت تاکید کرد و گفت: مجمع عمومی انجمن حمایت از توسعه استان کرمان با حدود 600 نفر در سال جاری برگزار شد و در آن جلسه از تعدادی از عزیزان که در توسعه استان کرمان نقش داشتند، تجلیل شد.

باهنر از شکلگیری نشست نمایندگان ادوار مختلف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از نماینگان بعد از انقلاب استان کرمان در مجلس شورای اسلامی دعوت کردهایم تا به توسعه استان کمک کنیم.

وی پیشنهاد داد تا نشست هماندیشی استانداران بعد از انقلاب کرمان نیز در راستای پیشرفت و توسعه استان شکل گیرد.

انتهای خبر

نظر شما
نظرات
احد
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
البته اگر دزدا و اختلاسگرا بگذارن کرمان متحول بشه ،تا دزد و اختلاسگر و رانت خواری توی مس و گل گهر وجود داره کرمان متحول نخواهد شد،خدا لعنتشون کنه
علی ابوترابی
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
کرمان بهترین منابع زیر زمینی را داراست ولی مدیرانی که دلسوز‌ منافع کرمان باشند و مدافع مالی و خرج این شهر قدیمی و حفظ آثار قدیمی آن ولی بر عکس مدیران این شهر فکر جیب خودشان و رفقای خودشان وا ین مشکل بزرگ کرمان است حالا این بی عدالتی چرا؟ باید دعوت برای مناظره در کرمان با خضور مسئولین فعلی و قبلی
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
فعلا از نظر اقتصادی مدیران متحول شده اند
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
واقعا استان به این پولداری و مردمی به این فقیری......
اگر مس و گل گهر بخواهد استان را متحول کند پس اختاپوسهای چنبره زده روی این دو معدن از کجا پولدار شوند؟؟ و ثروت استان را در بانکهای خارجی خود منتقل کنند؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز