بانک، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی در مسیر تولید را دارند

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۶۶۲۸
بانک، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی در مسیر تولید را دارند
رییس کل دادگستری استان کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه‌های بانک، مالیات و بیمه دانست و گفت: برخی واحدهای تولیدی با مشکلات اختصاصی روبرو می‌شوند که بر مبنای توانمندی‌های دستگاه قضایی، تلاش می‌شود که این مشکلات برطرف گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی سدید افزود: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضایی برای بازدید از پروژه ها و آشنایی با مشکلات موجود، زمینه بازدید از چند واحد در شهر چترود و شمال کرمان فراهم گردید.

وی ادامه داد: در بخشی از این بازدید، روند فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سدید مورد بازدید قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شهرک با همت جمعی از جوانان متدین، شایسته تقدیر است و نشان می دهد که زمینه های گسترده ای به منظور  اشتغال زایی و تولید در کشور و استان کرمان وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در ادامه یادآور شد: طی سال جاری ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار شده و به مشکلات و موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فعالان اقتصادی رسیدگی شده است.

وی یادآور شد: تلفیق دیدگاه های ارزشی با فعالیت های اقتصادی در قالب مساجد، امکان‌پذیر است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی بتواند نقش خود در حمایت از بخش های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان ولایی، ارزشی و انقلابی را ایفا نماید‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز