ضرورت پیشگیری از حوادث بزرگ با صَرف هزینه‌‌ اندک توسط شهروندان

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۸۵۱۷
ضرورت پیشگیری از حوادث بزرگ با صَرف هزینه‌‌ اندک توسط شهروندان
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: انگیزه قوی برای آتش‌نشانان یک موضوع حیاتی و ضروری است و قدرشناسی مردم از آتش‌نشانان باعث افزایش انگیزه آنان خواهند شد.

به ‌گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بخشی، در نشست با مدیرعامل و برخی از مسئولان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با موضوع رعایت ضوابط ایمنی در اماکن مختلف شهر کرمان، بر آمادگی دادستانی برای پیگیری قاطع و مستمر مسایل مرتبط با ناایمنی‌ها و اجرای قوانین ملاک عمل ایمنی در حوزه‌های شهری و ساختمانی تأکید کرد و گفت: حضور آتش‌نشانان در ایجاد فضای ایمن برای زندگی، همواره باعث دلگرمی مردم شده است.

وی، قدردانی از آتش‌نشانان را نشانه ارتقای فرهنگ جامعه دانست و گفت: امیدواریم با همراهی مردم، شاهد پیشگیری از حوادث باشیم.

دادستان کرمان افزود: مردم باید بدانند با صَرف هزینه‌ اندک می‌توانند از بروز حوادث بزرگ و خسارت‌بار جلوگیری کنند.

بخشی همچنین با تأکید بر قدمت بازار تاریخی کرمان گفت: حفظ ایمنی بازار برای جذب گردشگر از ملزومات توسعه گردشگری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این سازمان گفت: رعایت ضوابط ایمنی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان و مشکلات موجود در اجرای دستورالعمل‌های موردنظر، همواره در دستور کار ما بوده است.

ابراهیم بابایی، رعایت ایمنی در بازار تاریخی، بین صنوف، کارگاه‌های ساختمانی، کارگاه‌های ضایعاتی، اماکن عمومی و مراکز درمانی و آموزشی را از وظایف مهم متولیان مربوط و شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی، برای ارائه مشاوره‌های اساسی در زمینه ایمنی، آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز