فرماندار فهرج عنوان کرد: بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج/نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تداوم دهنده جریان ولایت است

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۰۷:۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۰۷۰۸
فرماندار فهرج عنوان کرد: بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج/نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تداوم دهنده جریان ولایت است
فرماندار فهرج گفت: مجموعه دولت در کنار بسیج است چرا که اعتقاد داریم بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج و رسالت هردو، خدمت به مردم است؛ در شورای اداری نیز تاکید کردم هر چه داریم در اختیار بسیج خواهیم گذاشت چرا که هدف بسیج خدمت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سعیدنیا در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فهرج گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب رسالت سپاه است و باید به بهترین وجه به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب در حال حرکت و پیشرفت است افزود: از تسکیلات قدرتمند بسیج می‌خواهم در راستای جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی خدمات نظام را ابلاغ و گسترش بدهند.

سعیدنیا اضافه کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه تداوم دهنده جریان ولایت در این تشکل بزرگ است که می‌توان از مردم‌داری، معنویت و روحیه جهادی به عنوان یک مقوله بسیار حساس و واجب در این حوزه نام برد.

فرماندار فهرج همچنین با تاکید بر استفاده از علما و روحانیون شهرستان برای فعالیت‌های معنوی و ارزشی خواستار استفاده از این پتانسیل شهرستان توسط مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج شد و تصریح کرد: بسیج همیشه در کارهای عام‌المنفعه پیش قدم بوده و بنده برای چندمین بار به عنوان عضو کوچک دولت آقای رییسی از مجموعه بسیج و سپاه که انصافا به معنای واقعی دست دولت را در شهرستان فهرج گرفتند تشکر می‌کنم.

سعیدنیا اظهار کرد: در پروژه آبرسانی انقلابی صورت گرفته و چندین حلقه چاه حفر و چند مخزن بتنی ساخته شده که جای دارد در این زمینه از سردار معروفی و سردار نظری که به فهرج نگاه ویژه داشته و دارند تشکر و قدردانی نمایم.

فرماندار فهرج ضمن آمادگی در جهت اجرای برنامه‌های هفته مقاومت گفت: مجموعه دولت در کنار بسیج است چرا که اعتقاد داریم بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج و رسالت هردو، خدمت به مردم است؛ در شورای اداری نیز تاکید کردم هر چه داریم در اختیار بسیج خواهیم گذاشت چرا که هدف بسیج خدمت است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز