استاندار کرمان: دینداری، نقطه قوت ملت ایران است

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۴۰۶۳
استاندار کرمان: دینداری، نقطه قوت ملت ایران است
استاندار کرمان گفت: حمله دشمنان و مغرضان جمهوری اسلامی ایران به اعتقادات دینی و مذهبی است، چون آنها به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در دیدار با مدیر‌کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محل دفتر استاندار کرمان، توجه به حوزه فرهنگ و تبلیغ در آموزش و پرورش و مدرسه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدارس از اولویت بالاتری برای فعالیت‌های فرهنگی برخوردار هستند.

وی روشنگری مسائل و پاسخ به افکار عمومی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در فتنه اخیر حمله دشمن و مغرضان بر حوزه دین بود، چون به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت است.

فداکار، دینداری مردم را نقطه قوت دانست و تصریح کرد: اینکه دشمنان ما به اعتقادات، اصول و پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، چون آنها نقطه قوت کشور هستند.

حجت‌الاسلام سیدحامد شریعتمداری مدیر‌کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: گروه‌های تبلیغی خلاقانه و هدفمند برای مناطق مختلف برنامه‌ریزی داشته و سرمایه اجتماعی خوبی را ایجاد می‌کنند.

وی به حضور 33 گروه تبلیغی این معاونت در استان اشاره کرد و گفت: 120 دوره آموزشی تخصصی توسط مرکز آموزش‌های تخصصی دفتر برگزار شده است.

شریعتمداری افزود: 2700 مُبَلغ متخصص در 40 رشته در سطح کشور داریم و مرکز ملی پاسخگویی سالانه 6 میلیون تماس را پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز