احمدی: خبر تلخ شهادت سردار سلیمانی، باعث تالیف کتاب "حاج قاسم" شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۹۶۰۳
احمدی: خبر تلخ شهادت سردار سلیمانی، باعث تالیف کتاب حاج قاسم شد
سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبر تلخ شهادت سردار سلیمانی باعث سرودن شعری بود که مبنای کتاب "حاج قاسم" شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و نویسنده کتاب شعر حاج قاسم در ویژه برنامه صبح و نشاط که از گلزار شهدای کرمان پخش زنده شد، گفت: توفیق داشتم در سوریه گهگاهی در رکاب حاج قاسم عزیز باشم.

او افزود: اولین کتابی که تألیف کردم، سال 95 با عنوان دم عشق بود و مربوط به سفر سوریه بود که حاوی خاطرات خیلی شیرینی از مدافعان حرم بود.

احمدی تصریح کرد: همان سال این کتاب چاپ و تقدیم حضرت آقا شد که مقام معظم رهبری خوشحال شدند و با این تعبیر که چقدر خوب که می بینم اولین کتاب در مورد مدافعان حرم منتشر می شه، از آن یاد کردند.

او بیان داشت: روزی که حاج قاسم به شهادت رسید ما هم، مانند همه شما عزیزان چشمان‌مان پر از اشک بود، در همان حالت تقریباً 40 بیتی را سرودم و با توجه به اینکه مدتیست به حوزه کودکان و نوجوانان بیشتر فکر می‌کنم و دو سه جلد هم برای کودکان سروده بودم، لذا طبع شعری ما آن روز کودکانه شد.

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و نویسنده کتاب شعر حاج قاسم گفت: بدین ترتیب یک شعر کودکانه خوب سروده شد و تا چهلم حاج قاسم نیز تصویرسازی شد اما نمی‌دانم چرا این کتاب، طی این سه سال منتشر نشد تا اینکه خوشبختانه روز گذشته منتشر شد و توفیقی بود تا در جوار قبور مطهر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری و سایر شهدای کرمان این کتاب رونمایی و نخست تقدیم مردم کرمان شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز