تصویب لایحه علیه سپاه هیچ خللی در راهبرد و ماموریت آن ایجاد نخواهد کرد

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۵۳۷۱
تصویب لایحه علیه سپاه هیچ خللی در راهبرد و ماموریت آن ایجاد نخواهد کرد
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ.* سوره انفال آیه ۶۰

اخیرا پارلمان اروپا در اقدامی سیاسی و متاثر از فشارهای لابی آمریکایی و صهیونیستی اقدام به «لایحه» قراردادن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در فهرست سازمان‌‌های تروریستی رای مثبت داد.

نهاد مقدس سپاه که نشأت گرفته از تفکر الهی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب است، به‌عنوان شجره طیبه ریشه در تاریخ اسلام و به فرماندهی ائمه اطهار خصوصا سید و سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین بوده و با هجمه یزید صفتان و شمر منشان عالم دست از آرمان‌های متعالی و جهان شمول خود بر نمی‌دارد.

همه مخالفان و معاندان این نهاد مقدس بدانند با تصویب اینگونه لوایح هیچ خللی در راهبرد و ماموریت سپاه ایجاد نخواهد شد و فرماندهان و مسؤولان و کارکنان سپاه با عزمی راسخ اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب را دنبال می‌کنند زیرا طبق فرمایش آن مرد خدا و پیر جماران که فرمودند «هر گاه دشمن تمجید شما را کرد بدانید راه را اشتباه رفته‌اید» پس وقتی دشمن مترصد ضربه‌زدن و عناد با شماست، قطعا مسیر درست انتخاب شده است.

از طرفی ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی، سازمان سپاه را به‌عنوان سازمانی انقلابی و تاثیرگذار و نقش‌آفرین در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی می‌دانند و به‌خوبی به این موضوع پی برده که حیات کشور و نظام با وجود و حضور سپاه عجین شده است.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز همانند سایر مسؤولان محترم قوا، ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از وزارت امور خارجه انقلابی خواستاریم که پیگیری‌های سیاسی و دیپلماتیک خود در عرصه بین‌المللی را در این رابطه انجام دهد.

 ان‌شاءالله با کمک سپاه و سایر نیروهای توانمند مسلح به‌عنوان بازوان انقلاب و همچنین درایت و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، این پیچ تاریخی را به‌خوبی و بدون خطر طی کرده و به سر منزل مقصود که همان اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تکثیر اندیشه اسلام ناب محمدی در سراسر جهان هستی محقق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز