مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم قهرمانی استان کرمان برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۶۲۸۸
مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم قهرمانی استان کرمان برگزار می‌شود
رئیس کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم قهرمانی استان کرمان در ۲۱ و ۲۲ بهمن به میزبانی سالن ورزشی تلاش شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احسان نژادمحمودی از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم قهرمانی استان کرمان خبر داد و گفت: مسابقات پرس‌سینه و پاورلیفتینگ با لوازم (آقایان) قهرمانی باشگاه‌های استان کرمان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در روزهای 21 و 22 بهمن ماه 1401 به میزبانی شهرستان کرمان در سالن تلاش برگزار می‌شود.

او افزود: مسابقات در سطح باشگاه‌های استان کرمان برگزار می‌شود و هر شهرستان با هر تعداد تیم دارای معرفی‌نامه از هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام شهرستان مربوطه می‌تواند حضور داشته باشد و در صورت عدم وجود باشگاه متقاضی جهت حضور در مسابقات، ورزشکاران می‌توانند در قالب تیم هیئت شهرستان اعزام شوند.

نژادمحمودی با تشکر از دکتر محمد نصیری ریاست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان گفت: مسابقات طبق مقرارت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ آی‌پی‌اف (IPF) و در اوزان

120+ ،  120  ،  105  ، 93  ،  83  ، 74  ،  66  ،  59  کیلو گرم

گروه وزنی 53 کیلوگرم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اضافه می‌شود.

او ادامه داد: نوجوانان : متولدین 1383 تا 1387 (14 تا 18 سال تمام)، جوانان : متولدین 1378 تا 1382 (19 تا 23 سال تمام)، آزاد : متولدین 1387 و ماقبل آن بدون محدودیت، پیشکسوتان 1 : متولدین 1352 تا 1361 (40 تا 49 سال)، پیشکسوتان 2 : متولدین 1342 تا 1351  (50 تا 59 سال)، پیشکسوتان 3 : متولدین 1332 تا 1341  (60 تا 69 سال) و پیشکسوتان 4 : متولدین سال 1331 و قبل از آن (70 سال به بالا) گروه‌های سنی این مسابقات است.

نژادمحمودی با تاکید بر رعایت شئونات، موارد بهداشتی و انضباطی در سالن مسابقات گفت:  از حضور افرادی که دارای سوابق انضباطی می باشند جلوگیری خواهد شد و تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده موظفند از تیشرت آستین کوتاه یقه گرد، دوبند و کفش ورزشی استاندارد استفاده نمایند و استفاده از کمربند، مچ‌بند و زانوبند کشی و استوانه‌ای و لباس‌های حمایتی استاندارد (طبق استاندارد IPF) در حرکات سه گانه مجاز است.

به گفته رئیس کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان؛ هر ورزشکار صرفاً در یک گروه سنی می تواند شرکت نماید و چنانچه تیمی در یکی از اوزان شرکت کننده نداشته باشد می‌تواند در وزن دیگر دو نماینده ثبت نام نماید به شرطی که مجموع نفرات هر تیم از حداکثر 8 ورزشکار در رده‌های سنی آزاد و پیشکسوتان و حداکثر 9 ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بیشتر نشود.

او اضافه کرد:  با توجه به اینکه مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود، پس از پایان مهلت ثبت‌نام جدول زمان‌بندی مسابقات برای اوزان و گروه‌های سنی مختلف به کلیه سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز