استاندار کرمان: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۶:۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۲۶۸۵۱
استاندار کرمان: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم
استاندار کرمان گفت: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات تامین آب صنایع برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در هشتاد و یکمین نشست شورای استانی گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان، هماهنگی مدیریتی در جنوب استان را مطلوب دانست و گفت: بخشی از طرح‌های صنعتی باید به منطقه ویژه اقتصادی برود که خدمات زیربنایی در آن فراهم است.

وی بیان کرد: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات ما برطرف می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: بخشی از مسائل که مربوط به حوزه قوانین و مقررات است که در صورت امکان اصلاح صورت می‌گیرد، اما فعلا با همین ظرفیت‌های قانونی باید کارها را پیش برد.

فداکار با انتقاد از ایمیدرو گفت: ایمیدرو همه پهنه‌ها را گرفته و از ظرفیت‌های استان کرمان استفاده می‌کند و انتظار می‌رود که کمک‌ها را بخش‌های مختلف داشته باشد.

وی ابراز داشت: گزارش عملکرد ایمیدرو در حوزه برق و جاده در جنوب استان کرمان تهیه و همچنین ارزیابی محیط زیستی طرح‌ها نیز ارائه شود.

استاندار کرمان در خصوص حقوق معادن گفت: براساس قانون بودجه، به میزان واریزی‌هایی که شرکت‌های معدنی بابت حقوق دولتی پرداخت می‌کنند، درصدی باید در اختیار استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امسال باید حدود 500 میلیارد تومان به استان از این محل داده شود که به نسبت واریزی‌ها 257 میلیارد تومان به خزانه واریز شده و امیدواریم به استان برگشت داده شود.

فداکار با بیان اینکه عمده حساب شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ در استان است، گفت: حساب برخی از شرکت‌های معدنی و صنعتی خصوصی در استان نیست که باید پیگیری کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز