آموزش و تجهیزات دو رکن اساسی امداد و نجات / راه اندازی مرکز دانش بنیان در هلال احمر

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۵:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۷۹۱۷
آموزش و تجهیزات دو رکن اساسی امداد و نجات / راه اندازی مرکز دانش بنیان در هلال احمر
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از پایگاه شهید علیار شول بیان کرد: آموزش و تجهیزات خوب و نوین 2 رکن اساسی جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با هدف بازدید و ارزیابی آمادگی پایگاه‌های امدادونجات در مقابله با پوشش حوادث زمستانی وارد استان کرمان شد.

بابک محمودی با اشاره به شرایط سختی کار امدادگران در حوادث افزود: آموزش و تجهیزات نوین، 2 رکن اساسی جمعیت هلال احمر است.

محمودی با اشاره به ضرورت و اهمیت تامین و تقویت تجهیزات سبک و سنگین امدادونجات در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت های بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حوزه امدادونجات جمعیت هلال احمر کامل ترین بخش امدادرسانی در حوادث سطح کشور است.

 محمودی با اشاره به اینکه موضوعات روحی و روانی امدادگران و نجاتگران در پایگاه ها حائز اهمیت و ضروری است، تصریح کرد: پیگیر سختی کار امدادگران و هلال احمر در مجلس شورای اسلامی هستیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: مرکز دانش بنیان با هدف بهره گیری از طرح ها و ایده های امدادگران در جهت پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر راه اندازی می شود.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در پایان گفت: اولین مسابقه رباتیک امدادگر در سطح ملی و بین المللی در سال آینده برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه به توان افزایی و مهارت تخصصی نجاتگران و امدادگران اشاره کرد و گفت: به زودی مسابقات جهانی و بین المللی امدادونجات به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز