زیرساخت‌ها باید برای زائران مزار حاج قاسم و زیارت فراهم و ساماندهی انجام شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۷۹۴۵
زیرساخت‌ها باید برای زائران مزار حاج قاسم و زیارت فراهم و ساماندهی انجام شود
استاندار کرمان گفت: زیرساخت‌ها باید برای زائران و زیارت فراهم و ساماندهی انجام شود، یکی از مهم‌ترین مقدمات آن تعیین و تکلیف مهدیه صاحب‌الزمان (عج) است و باید یک طراحی مناسبی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را توفیق خدمت‌رسانی به زائران و دوستداران شهید سلیمانی دانست و از فعالیت همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه‌ سومین سالگرد شهید سلیمانی تقدیر کرد.

او در این نشست با بیان اینکه بحث امنیتی و انتظامی در دهه مقاومت بسیار خوب انجام شد، گفت: اسکان و پذیرایی زائران مزار شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور نیز به خوبی صورت گرفت و آبرومندانه برگزار شد. دانشگاه شهید باهنر نیز با برگزاری مراسم ویژه بانوان به خوبی برنامه را اجرا کرد.

استاندار کرمان در بحث اطلاع‌رسانی مراسم سالگرد شهید سلیمانی نیز از تلاش‌های صدا و سیما تشکر کرد و با تاکید بر اینکه موکب‌ها باید از تمرکز در یک مکان درآیند، اظهار داشت: رضایت مردم در این است که به محل مزار سردار نزدیک باشند و اگر بتوانیم در همان فضا طراحی‌هایی برای اسکان تهیه کنیم، بهتر است.

فداکار تبلیغات محیطی را در این مراسم ضعیف دانست و گفت: باید در این زمینه کار زیادی انجام شود و زمانبندی و مشخص شدن تعداد روزهای این مراسم  مهم است و اینکه روز سیزدهم فقط باید مخصوص کرمان و در کرمان برگزار شود و با اینکه در تهران برگزار شود مخالف هستم و مقاومت می‌کنم و باید همه نگاه‌ها به سمت کرمان باشد و پای کار بایستیم.

فداکار طرح جامع گلزار شهدای کرمان و اجرای آن را ملزم به مقدمات جامعی دانست و ابراز داشت: زیرساخت‌ها باید برای زائران و زیارت فراهم و ساماندهی انجام شود، یکی از مهمترین مقدمات آن تعیین و تکلیف مهدیه صاحب‌الزمان (عج) است و باید یک طراحی مناسبی صورت گیرد.

استاندار کرمان، پیگیری زیرساخت‌ها، فیبر نوری، برق و مخابرات  را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز