فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان، دستاوردهای خوبی داشت+فیلم

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۸۴۰۲
فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان، دستاوردهای خوبی داشت+فیلم
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان به مدت پنج روز با اولویت برخورد با سرقت و زورگیری‌ها اجرا و طی آن توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان دستاوردهای خوبی از جمله انهدام سه باند سرقت و زورگیری موبایل و لوازم همراه شهروندان حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در بازدید از دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان کرمان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان به مدت پنج روز با اولویت برخورد با سرقت و زورگیری‌ها اجرا و طی آن توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان دستاوردهای خوبی از جمله انهدام سه باند سرقت و زورگیری موبایل و لوازم همراه شهروندان حاصل شد.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۸ سارق زورگیر دستگیر و به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف کردند که کشف بیش از ۳۵۰ فقره سرقت از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این طرح بنا به اعلام نارضایتی شهروندان از خرده فروشان مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی ۱۷۹ منزل و محل توزیع مواد مخدر بازرسی و ۴۷۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و برخی از این اماکن نیز پلمب شد.

1401110613164370326905064

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ۱۷ دستگاه موتورسنگین مسبب مزاحمت برای شهروندان در نقاط مختلف شهر و بویژه در محدوده هفت باغ توقیف شد که علاوه بر مزاحمت های پایان هفته ای برای مردم به سبب تردد غیرمجاز و ورود قاچاق نیز تحت تعقیب بودند.

سردار ناظری ادامه داد: شناسایی و دستگیری تعدادی از مزاحمان نوامیس در قالب مخلان نظم و امنیت نیز از دیگر نتایج این طرح بود که ۴۵ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گفته وی در ادامه کشف سرقت ها از ۴۷۰ کارگاه ضایعاتی نیز بازدید به عمل آمد و برابر دستور قضایی بیش از ۱۷۰ کارگاه پلمب شد.

سردار ناظری کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و درباره سن مجرمان گفت: همانطور که شاهد هستیم سن افراد مجرم و دستگیرشدگان این طرح پایین است که البته در این زمینه لازم است به شهروندان توصیه کنیم با خودمراقبتی و محافظت بهتر از اموال شخصی خود از زمینه های وقوع جرائم مختلف بویژه سرقت ها بکاهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز