استاندار کرمان: خدمت‌رسانی به مردم یک ضرورت است/ از گروه‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید حمایت کرد

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۷:۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۹۶۰۷
استاندار کرمان: خدمت‌رسانی به مردم یک ضرورت است/ از گروه‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید حمایت کرد
استاندار کرمان با بیان این مطلب که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری باید باشکوه برگزار شود تا بار دیگر دشمن مایوس گردد، گفت: همه باید به گروه‌های مردمی جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: امسال توجه به ایام دهه فجر ضرورت بیشتری دارد، هرچند به لطف خدا هر ساله شاهد پررونق‌تر شدن برنامه‌ها هستیم.

وی افزود: در ۳ ماه پاییز سال جاری دشمن برنامه‌ریزی مفصلی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، اما ملت بابصیرت ایران با دشمن همراهی نکردند، لذا دهه فجر امسال باید تجدید عهدی با انقلاب باشد.

استاندار کرمان عنوان کرد: در فتنه اخیر نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردیم، بنابراین خدمت‌رسانی به مردم یک ضرورت است و این خدمات‌رسانی باید به صورت جدی انجام شود به گونه‌ای که مردم این خدمت را احساس کنند.

فداکار با بیان این مطلب که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری باید باشکوه برگزار شود تا بار دیگر دشمن مایوس گردد، بیان داشت: همه باید به گروه‌های مردمی جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر کمک کنند.

وی ایجاد فضای امیدواری و نشاط در جامعه در ایام دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: برگزاری سروده‌های میدانی موجب افزایش نشاط در سطح جامعه می‌شود لذا ضرورت دارد گروه‌های سرود در سطح شهر برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی در امر فضاسازی و خدمت‌رسانی به مردم کمک کنند، همچنین در بحث فضاسازی شهرداری باید جدی وارد شود و فضا را مهیا کند.

فداکار ادامه داد: شهادت حضرت زینب (س) را در پیش داریم که متناسب با این ایام باید برنامه داشته باشیم به عنوان مثال از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز