انتخابات مجمع استانی کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر کرمان برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۹۸۶۲
انتخابات مجمع استانی کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر کرمان برگزار شد
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری انتخابات مجمع استانی کانون های دانش آموزی با حضور 54 دبیر شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی فرشید بیان کرد: کانون دانش‌آموزی هلال احمر یکی از 4 تشکل فعال در کنار بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان دانش‌آموزی است که در راستای اصول و اهداف نهضت بین¬المللی صلیب سرخ و هلال¬احمر فعالیت¬ می¬ کند.

وی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ بشردوستی در میان نوجوانان از اهداف فعالیت کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر است، افزود: جذب، سازماندهی، آموزش و تربیت دانش‌آموزان به منظور آماده ساختن آنان برای انجام خدمات امدادی، اجتماعی و بشردوستانه مورد نیاز جامعه، تقویت حس مشارکت‌جویی و نیکوکاری بین دانش‌آموزان از اهداف بسیار مهم کانون های دانش آموزی است.

فرشید با اشاره به اینکه انتخابات مجمع استانی کانون های دانش آموزی در فضای مجازی برگزار شده است، افزود: این انتخابات با حضور 54 دبیر شهرستانی از 28 شعبه از سراسر استان اجرا شد.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این انتخابات 19 دبیر در 2 بخش خواهران و برادران کاندید شدند، گفت: پس از برگزاری انتخابات با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و نماینده حراست این جمعیت، سرانجام ساغر مرادپور از شهرستان سیرجان و امیرحسین پهلوانی از شهرستان کهنوج به ترتیب به عنوان دبیران مجمع استانی خواهران و برادران انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز