برگزاری مسابقات رالی گردشگری در تپه‌های شنی ریگان

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۹۸۹۴
برگزاری مسابقات رالی گردشگری در تپه‌های شنی ریگان
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری در تاریخ‌های 14 و 15 بهمن‌ماه جاری در تپه‌های شنی علی‌آباد پشت ریگ این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌های شنی با ارتفاع بیش از 75 متر و وسعت 30 کیلومتر مربع در شهرستان ریگان وجود دارد بنابراین این ظرفیت می‌تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی این شهرستان باشد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله مسابقات رالی و اتومبیل‌رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک‌تر کند که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و...برگزار می‌شود.

او ادامه داد: کسانیکه علاقمند هستند در این مسابقات شرکت کنند می‌توانند به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بخش اتومبیل‌رانی مراجعه و یا تماس حاصل کنند.

ابراهیمی در ادامه از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این گونه برنامه‌ها را به صورت مداوم در طول سال برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم برپا کنیم.

او خاطرنشان کرد: شهرستان ریگان علاوه بر تپه‌های شنی ریگان که خاصیت درمانی هم دارند جاذبه‌های دیگری همچون درختان نبکا (گلدان‌های طبیعی)، مقبره شاه خورشید، باغات مرکبات و نخیلات و...دارد که می‌تواند میزبان گردشگران از سرتاسر کشور باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز