معرفی دوباره سامانه پیامکی ارتباط ناشنوایان و افراد سخت گویش با پلیس ۱۱۰

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۹۹۴۱
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی 11034از بهمن ماه 1400 برای ارتباط ناشنوایان و افراد سخت گویش با پلیس 110 یک بار دیگر این سامانه را به جامعه هدف معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "بدیع‌الله سلیمانی" در تشریح این خبر گفت: سامانه110 به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است و با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند از بهمن ماه 1400 با افتتاح سامانه پیامکی 11034 ظرفیتی در تمام استان و کشور ایجاد شد که این عزیزان هم بتوانند به صورت پیامکی با 110 تماس و ارتباط بگیرند.

وی افزود: در این رابطه هر عزیز ناشنوا یا سخت گویشی که به هر نوع نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشد می تواند با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی 11034 از پلیس کمک بخواهد که کاربران 110 نیز با جدیت و تلاش مضاعفی برای رسیدگی به نیازهای امنیتی این امدادخواهان عزیز عمل خواهند کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان در راستای اطلاع رسانی مجدد این سامانه، از اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی خواست: با اطلاع رسانی وسیع این سامانه پیامکی، ظرفیتی را ایجاد کنند تا زمینه امدادرسانی بیشتر خادمان نظم و امنیت به این عزیزان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز