زلزله اقتصادی در کارخانه سازه های فولادی

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۹۹۷۰
زلزله اقتصادی در کارخانه سازه های فولادی
رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی، گفت: : با این شرایط قیمت ها، زلزله اقتصادی در کارخانه سازه های فولادی اتفاق افتاده که امیدواریم با اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوان شرایط را برای تامین فولاد و مصالح مورد نیاز تسهیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حامد ضیائی با اشاره به اینکه مجلس دولت را موظف به تامین یک میلیون مسکن در سال کرده است، گفت: اخیرا معاون رئیس جمهور اعلام کرده که منظور این نبوده که دولت مسکن بسازد بلکه خود مردم بسازند که این صحبت با قانون مغایرت دارد. رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی افزود: انتظار این است اگر دولت تعهدی را می دهد نظرات بخش خصوصی را در آن زمینه جویا شود تا با مشکلات کمتری کار پیش رود.

او ادامه داد: استانداردسازی در سازه ها نیاز ابتدایی احداث مسکن است و برای سرعت بخشیدن به ساخت مسکن امکان تبدیل کارخانه های فولادسازی به کارخانه های خانه سازی وجود دارد.

ضیایی، مسئله مهم دیگر را تغییر قیمت های بسیار شدید فولاد در سال جاری عنوان کرد و گفت: این افزایش قیمت 35 تا 40 درصدی به بخش سازه های فولادی آسیب بسیاری وارد کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی تصریح کرد: با این شرایط قیمت ها، زلزله اقتصادی در کارخانه سازه های فولادی اتفاق افتاده که امیدواریم با اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوان شرایط را برای تامین فولاد و مصالح مورد نیاز تسهیل کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز