انتظار داریم تیم فوتبال صنعت مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۳۱۳۴۷
انتظار داریم تیم فوتبال صنعت مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در اردوی تیم فوتبال صنعت مس کرمان قبل از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران گفت: انتظار داریم تیم فوتبال صنعت مس در بازی با استقلال برای کرمان سنگ تمام بگذارد و دل مردم و هواداران این تیم را شاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پورابراهیمی با حضور در محل اردوی تیم فوتبال صنعت مس کرمان در جمع مدیران، بازیکنان و اعضای این تیم اظهار داشت: امیدواریم در بازی با استقلال با نتیجه خوب زمین را ترک کنید که هم موجب خوشحالی مردم و هم ارتقاء جایگاه تیم در جدول بشود که اکنون رتبه خوبی نیست. م

وی افزود: موضوعاتی که در حوزه پشتیبانی و مسائل مالی از این تیم مطرح است، بارها در جلسات متعدد با مدیران ارشد شرکت ملی مس انتظاراتمان از این شرکت اعلام کردیم و تاکید بر این بوده تعهداتی که در حوزه پرداخت ها به بازیکنان داده شده باید عمل شود.

نماینده مردم کرمان و راور در در مجلس بیان داشت: علی رغم مشکلات، این امکان فراهم است که با انگیزه قوی برخی مسائل را جبران کنید و این در موفقیت تیم ها خیلی مهم است.

وی اظهار داشت: آنچه از دستمان برای پشتیبانی از این تیم بربیاید دنبال می کنیم و انتظار داریم سنگ تمام بگذارید؛ امروز نام این استان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عجین است و مردم کرمان از شما انتظارات ویژه ای دارند.

پورابراهیمی بیان داشت: امیدواریم بازی خیلی خوبی ارائه بدهید و مردم قبل از هر نتیجه، از بازی هجومی و جان دار شما لذت ببرند و خروجی شیرین و دلچسبی را شاهد باشیم.

در انتهای این دیدار مدیران و سرمربی تیم فوتبال صنعت مس گزارشی از آخرین وضعیت این تیم ارائه کردند که مقرر گردید با هماهنگی دکتر پورابراهیمی جلساتی در تهران برای پشتیبانی هر چه بهتر از این تیم با مدیرعامل شرکت ملی مس برگزار شود

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز