دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهیدان خیامی

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۲۰۵۱
دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهیدان خیامی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با خانواده شهیدان خیامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، در این دیدار با اشاره به ارادت شهید سلیمانی به خانواده شهدا و بیان اینکه ما همه جوره در خدمت شهدا هستیم، گفت: وجود والدین شهدا مایه خیر و برکت است امیدواریم ما نیز از دعای خیر و شفاعت شهدا بهره‌مند شویم.

در این دیدار مادر شهیدان خیامی و برادر ایشان به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند.

شهید حمیدرضا خیامی، متولد ۱۴ آذرماه سال ۱۳۴۳ در شهرستان کرمان بود که پس از اتمام دوره راهنمایی به عنوان بسیجی در جبهه‌های جنگ حضور یافت و پس از حدود ۴ سال حضور در میدان نبرد علیه دشمن در عملیات والفجر ۸ و در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمدجواد خیامی، متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴۵ در شهر کرمان بود. این شهید گرانقدر دانشجوی سال اول مقطع کارشناسی بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام پس از حدود ۴ سال مجاهدت در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید. محمدجواد غواص بود و ۱۲۴ روز بعد از شهادتش، پیکرش در کانال ماهی پیدا شد.

انتهای پیام

نظر شما