مس کرمان ۳ – ایرانجوان۲؛

پیروزی در دقیقه ۹۲

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۷۱۴۴
پیروزی در دقیقه ۹۲
مس کرمان در پنجمین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در حالی مس توانست حریف بوشهری خود را شکست دهد که فقط و تنها فقط 100 تماشاگر از این مسابقه استقبال کرده بودند و این صد تماشاگر پس از اتمام محرومیت مس کرمان از انجام بازی با حضور هوادارانش به ورزشگاه آمده بودند. ورزشگاهی که با گل دقیقه 92 احمد زنده‌روح آرامش را برای وینگو و کرمانیان به ارمغان آورد. وینگو بگوویچی که بازی قبل را در شیراز واگذار کرده بود و در این مسابقه به دنبال کسب پیروزی بود و به این مهم هم دست یافت.

بردی که با نتیجه 3 بر دو رقم خورد. بردی که از دل یک تساوی خارج شد و جایگاه مس را به رده نهم جدول رده‌بندی رساند.

این برد در حالی برای نارنجی‌پوشان کویر رقم می‌خورد که اویس کرد جهان در اولین دقیقه از نیمه دوم با یک ضربه سر توانست بوشهری‌ها را به گل برساند. ین گل نشان می‌داد که در نیمه‌ی دوم اتفاقات زیادی خواهد افتاد و در دقیقه‌ی 53 بازی با خطای پنالتی بازیکن ایرانجوان برروی مصطفی شجاعی، موقعیت گل مساوی برای مسی‌ها فراهم شد.

احمد زنده‌روح همانند فصل قبل پنالتی زن اول نیم مس لقب گرفت و با زدن این ضربه و تبدیل آن به گل، بازی را به تساوی کشاند و گل دوم مس نیز در دقیقه‌ی 75 بازی برروی یک ارسال زیبا که توسط زنده‌روح انجام شد، با یک ضربه‌ی سر توسط فرزاد حسنخانی که به مدافعان بوشهری نیز برخورد داشت، به ثمر رسید. مسی‌ها هنوز در شادی گل دوم خود بودند که سه دقیقه‌ی بعد بازهم برروی یک ضربه‌ی آزاد و بازهم با اشتباه مدافعان مس، خیلی راحت دروازه‌ی این تیم فرو ریخت تا بازهم کار به تساوی کشیده شود. این تساوی وضعیت مس را که از مدعیان صعود به لیک برتر است در جدول به شدت دچار تزلزل می‌کرد و بازیکنان مس این نکتهر ا به خوبی می‌دانستند تا اینکه در آخرین دقایق اوقات تلف شده زنده‌روح روی یک ضربه‌ی کرنر به طور مستقیم دروازه‌ی ایرانجوان را باز کرد تا مس در نهایت، این بازی پرافت و خیز را بانتیجه‌ی سه بر دو به سود خود خاتمه دهد.

در این مسابقه علی مرزبان از تیم مس کرمان و علیرضا زارعی، مهدی شکوهی از ایرانجوان کارت زرد گرفتند. همچنین قضاوت این دیدار به عهده جمشید محمدی، احسان تیموری و قهرمان نجفی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز